Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hakenut avioeroa, pelkään miestäni, mutta en voi muuttaa lasten kanssa

Vierailija
15.01.2018 |

kun mies ei suostu eikä suostu lasten kirjojen siirtämiseen uuteen kotiimme. Mitä voin tehdä? Sosiaalipäivystyksestä ei ollut apua :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoti. Minulla ei ole kokemusta mutta sieltä saa kuulemma apua, jos eivät ole liian täynnä. Mene salaa.

Vierailija
2/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Voikohan sinne soittaa ja kysyä apua? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde Nalleretkelle! Lapset tykkää ja menee mielellään vaikka keskellä yötä ja lähtee ihan omin päin. Kivaa yhdessäoloa!

Vierailija
4/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene turvakotiin, saat sieltä apua ja voit hengahtää hetken.

Älä jää miehen luokse enää hetkeksikään. 

Vierailija
5/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään vaimoani ja taitaa naapuritkin pelätä.

Vierailija
6/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoti kuulostaa oikealta ratkaisulta, paljon voimia!

Jos turvakoti ei onnistu, voisitko mennä vanhempiesi tai ystävän luokse lasten kanssa ilman kirjojen siirtämistä?

Mahdollisesti voisit saada apua Yhden vanhemman perheiden liitolta, heillä oli ainakin aiemmin perheoikeuteen erikoistuneiden juristien neuvontaa eroaville. http://www.yvpl.fi/etusivu/

Vierailija
7/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa omia lapsia automaattisesti itsellesi viemällä heitä mukanasi. Jos mies taistelee lastensa ja omista oikeuksistaan hän on huoltajakandinaattina samalla viivalla sinun kanssasi.

Vierailija
8/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetteko yhtään mitä on kirjoitettu ennen huuteluanne? 

Vierailija
9/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi.

Vierailija
10/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, juristi antoi neuvoksi suositella mies lasten kirjojen siirtämiseen. Mutta ei se tule kuuloonkaan. Olen lasten kanssa vankina.

Vierailija
11/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että naapurit soittaa poliisille ja laittavat vaimoni putkaan. Olen valmis todistamaan pahansisuista vaimoani vastaan.

Vierailija
12/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, juristi antoi neuvoksi suositella mies lasten kirjojen siirtämiseen. Mutta ei se tule kuuloonkaan. Olen lasten kanssa vankina.

Sitten teidän pitää haastaa isä oikeuteen.

Vierailija
13/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riitatapauksissa päätäntävalta huollosta, asumisesta, luonapidosta ja elatuksesta siirtyy tuomioistuimelle. 

Vierailija
14/14 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä julkisen puolen oikeusavustaja? Tiesitkö, että jos olet pienituloinen, voit saada valtion tukea yksityisen, perheoikeuteen erikoistuneen juristin palkkaukseen?

Jos pelkäät miestä, niin täytyyhän sinun lähteä, etkä tietenkään voi jättää lapsia. Turvakoti.