Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väljä pillu ei ole ongelma

Vierailija
15.01.2018 |

Onhan se harmillista. Rakkaani on synnyttänyt kolme lasta, ja siihen keksittiin rakaisu. Emme puhuneet seurustelun alkuvaiheessaa mitään tästä "ongelmasta". Kunnes rakkaani otti puheeksi hänen väljyydestä, sanoin kyllä minä sen huomasin, mutta kun sinussa on paljon hyvää, ihana vartalo, rinnat ja muitakin hyviä puolia. Ainakun sekstaillaan hyväilen hännen vartaloaan , niskaa ja eritoten rintoja, hänellä on aikas hyvänkokoiset rinnat ja luomut. Ehdotin pillun-nuolemista Ja että saisin työntää käteni hänen pilluunsa, näin tehtiin ja hän sai tajuttoman orgasmin. Sen jälkeen hän otti kaluni käsittelyyn, imi, nuoli sitä, hirosi palleja runkkasi kulliani kunnes tulin. Meille tämä naisen väljyys ei haittaa, ja minun ei tarvitse juosta vieraissa, näin se meillä toimii. En toisista ihmisistä tiedä miten hommansa hoitavat esimerkiksi näin. Kertokaa miten hommanne hoidatte, muuten kun menemällä vieraisiin :-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraisiin meno ei ole ratkaisu. Jos avioliitto on muuten hyvä, minä ymmärrän tuon ratkaisun.  Veikkaisin sellaiselle ratkaisulle huononlopun, Eipä minunkaan vaimoni sieltä pimpsasta varmaankaan tiukempia ole. Kaksi lasta synnytteenä, kyllä se on tuo käsinainti kokeiltu täälläkinpäin. Liukuaineen kanssa käsi menee suht mukavasti sisään ja nautinto on kummankin puolinen, en suosittele vieraisiin menoa. Onhan noita konsteja kokeiltu muitakin, suurempaa imukuppidildoa ja suuhun nussiminen samanaikaisesti esimerkiksi. PM

Vierailija
2/3 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väljä pillu"

Pienimunaisten puheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Jos käsi menee kun heittämällä sisään, niin eiköhän se väljä ole.MP