Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen markkina-arvon määrittävä pyhä kolminaisuus on: ulkonäkö, status, varallisuus

Vierailija
15.01.2018 |

Nii-in.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotettavuus, hyväsydämisyys, yleissivistys

Mutta olenkin onnellisesti naimisissa ;)

Ulkonäkö, status, varallisuus ei sulje näitä asiota pois.

Palstamiesten mielestä miehen luotettavuudella, hyväsydämisyydellä ja yleissivistyksellä ei ole mitään merkitystä vaikka naisille ne merkitsevät enemmän mitä ulkonäkö tai varallisuus.

Vierailija
22/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän useimmat aikuiset naiset etsi tasa-arvoista suhdetta ja mieti sopivaa miestä sen mukaan minkälaista elämäntyyliä haluaa itse elää ja millä arvoilla.

Joten miksi joku kirjallisuudesta pitävä vihreiden aatteiden nainen, joka tykkää kulkea farkuissa ja lenkkareissa luonnossa, valitsisi jonkun Ferrarilla kiitävän röyhkeän investointipankkiirin, joka ei lue koskaan ainuttakaan kirjaa ja joka vaatii naista pyörimään korkkareissa jossain yökerhoissa kuin koriste-esine? 

Höpsis. En usko sun lihatiskiteoriaan. Pätee ehkä hyvin marginaaliselle osalle nuoria naisia.

Jos saat usein pakit, on tietenkin helpompi syyttää naisten makua ja kuvitella se stereotyyppiseksi, kuin että katsoisit peiliin ja miettisit mitä puutteita sussa on. Ehkä sun kaltaisten miesten ongelma onkin se, että ette ole rehellisiä vaan vedätte roolia? Haetko väkisin naista, joka sinun ympyröihisi ei sovi? Vai oletko sitä tyyppiä, joka ottaa nokkiinsa jos nainen ei heti kaadu ihastuksesta selälleen kun tapaa sut ja sun huonot käytöstavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole mitään arvoa statuksensa tai vaallisuudella jos haluan vain kerran panna sitä hyvännäköistä miestä. Eli vain ulkonäkö noista merkkaa jos puhutaan seksitä.

Vierailija
24/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on kyllä kieltämättä tärkein kriteeri, etenkin nuorille naisille. Siitä voidaan aloittaa. Sitten plussana tulee tietenkin se, että mies on suosittu (noh, komeat yleensä ovat) ja varakas (nuoret miehet valitettavasti harvoin ovat varakkaita). 

Voin myöntää sen aivan rehellisesti, että kyllä semmoinen nuorehko komea varakas mies olis unelmakumppanini. Mutta unelmaksi se jää, koska itse en ole markkina-arvoltani kovinkaan tasokas. Realistisempaa kohdallani olisi toivoa ikäistäni, ihan ok-näköistä, työssäkäyvää miestä.

Sellaista se on, unelmia saa ja pitää olla. Mutta välttääkseen turhia pettymyksiä, on pidettävä jalat maassa. 

Hiukan on oltava eri mieltä; itse saan lähinnä nuoria naisia, parinkympin molemmin puolin vähän ja itse olen 30. Ikäisiäni en saa oikeastaan lainkaan. En edes huomiota. Näkisin ulkonäön suurimpana puutteenani. Rahaa ja statusta on jo jonkin verran. Olen siis ajatellut niin, että nuorille naisille raha olisi korkealla arvoasteikossa, hienot autot jne.

Mitä siellä arvoasteikolla sitten pitäisi olla korkealla? Entä omat vaatimuksesi? Kuka tahansa kelpaa?

En minä sitä sanonut, että siinä mitään väärää tai oikeaa olisi mitä kukakin arvottaa.

Vierailija
25/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti älyn. Se on olennainen osa kun hankkii  2/3 luetelluista asioista.

Harmi ettei jankka-ap:lla ole mitään noista  neljästä asiasta.

Naisten syy se ei ole. Negatiivistä itsesäälissä piehtaroivaa nobodya (ap) ei kukaan katsele.

Vierailija
26/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluaisitko parisuhteeseen naisen kanssa, jota et haluaisi seksuaalisesti? Minä naisena en näkisi mitään syytä olla parisuhteessa sellainen miehen kanssa. Siksi ulkonäöllä todellakin on merkitystä.

Onneksi jokainen ihminen on jonkun silmään haluttava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi