Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen markkina-arvon määrittävä pyhä kolminaisuus on: ulkonäkö, status, varallisuus

Vierailija
15.01.2018 |

Nii-in.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisuus, sosiaalisuus ja sosiaalisuus + bonuksena luotettavuus

Se yleensä takaa myös kohtuullisen menestyksen elämässä ellei ole jotain päihdeongelmaa. 

Vierailija
2/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uutinen tuo oli. Jos toista on vähemmän, toista pitää olla enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järisyttävää uutta tietoa!

Vierailija
4/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on kyllä kieltämättä tärkein kriteeri, etenkin nuorille naisille. Siitä voidaan aloittaa. Sitten plussana tulee tietenkin se, että mies on suosittu (noh, komeat yleensä ovat) ja varakas (nuoret miehet valitettavasti harvoin ovat varakkaita). 

Voin myöntää sen aivan rehellisesti, että kyllä semmoinen nuorehko komea varakas mies olis unelmakumppanini. Mutta unelmaksi se jää, koska itse en ole markkina-arvoltani kovinkaan tasokas. Realistisempaa kohdallani olisi toivoa ikäistäni, ihan ok-näköistä, työssäkäyvää miestä.

Sellaista se on, unelmia saa ja pitää olla. Mutta välttääkseen turhia pettymyksiä, on pidettävä jalat maassa. 

Vierailija
5/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh, varakasta en halua koska olen itse pienituloinen. Onpahan ainakin sama elintaso ummallakin. Statuksella ei väliä ja ulkonäkö...noh, ihan tavis kelpaa. Nuo hyvännäköiset tuppaavat olemaan uskottomia. Toisaalta minulla on kyllä ulkonäön suhteen muutenkin outo maku muihin naisiin verrattuna.

Vierailija
6/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näitä kaikkea, statusta, varallisuutta no kasvot ok ja olen erittäin lihaksikas. Nämä on paperilla niin hyvät speksit, että saan paljon tinderissä osumia ja pääsen treffeille. Siellä vain joku minussa aina tekee sen, että ei natsaa.

Vierailija
7/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö: vanhus

status:kuolemansairas

Varallisuus:miljonääri

Ei ihan mätsännyt.

Vierailija
8/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on kyllä kieltämättä tärkein kriteeri, etenkin nuorille naisille. Siitä voidaan aloittaa. Sitten plussana tulee tietenkin se, että mies on suosittu (noh, komeat yleensä ovat) ja varakas (nuoret miehet valitettavasti harvoin ovat varakkaita). 

Voin myöntää sen aivan rehellisesti, että kyllä semmoinen nuorehko komea varakas mies olis unelmakumppanini. Mutta unelmaksi se jää, koska itse en ole markkina-arvoltani kovinkaan tasokas. Realistisempaa kohdallani olisi toivoa ikäistäni, ihan ok-näköistä, työssäkäyvää miestä.

Sellaista se on, unelmia saa ja pitää olla. Mutta välttääkseen turhia pettymyksiä, on pidettävä jalat maassa. 

Hiukan on oltava eri mieltä; itse saan lähinnä nuoria naisia, parinkympin molemmin puolin vähän ja itse olen 30. Ikäisiäni en saa oikeastaan lainkaan. En edes huomiota. Näkisin ulkonäön suurimpana puutteenani. Rahaa ja statusta on jo jonkin verran. Olen siis ajatellut niin, että nuorille naisille raha olisi korkealla arvoasteikossa, hienot autot jne.

Vierailija
9/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo ominaisuudet kertoo kunnianhimosta ja siitä, että elämässä on niitä tavoitteita. Joita minulla on itsellänikin. En koskaan ottaisi tyyppiä, joka ei oikein tiedä mitä elämältä haluaa ja talous on jotain sinne päin. Myös ulkoisesti pitää pitää itsestään huolta. 

Vierailija
10/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan on oltava eri mieltä; itse saan lähinnä nuoria naisia, parinkympin molemmin puolin vähän ja itse olen 30. Ikäisiäni en saa oikeastaan lainkaan. En edes huomiota. Näkisin ulkonäön suurimpana puutteenani. Rahaa ja statusta on jo jonkin verran. Olen siis ajatellut niin, että nuorille naisille raha olisi korkealla arvoasteikossa, hienot autot jne.[/

Ei, vaan sä oot henkisesti jälkeenjäänyt ja sun tyhmät jutut uppoaa vain niihin teineihin.

Vierailija
11/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan on oltava eri mieltä; itse saan lähinnä nuoria naisia, parinkympin molemmin puolin vähän ja itse olen 30. Ikäisiäni en saa oikeastaan lainkaan. En edes huomiota. Näkisin ulkonäön suurimpana puutteenani. Rahaa ja statusta on jo jonkin verran. Olen siis ajatellut niin, että nuorille naisille raha olisi korkealla arvoasteikossa, hienot autot jne.

Mitä siellä arvoasteikolla sitten pitäisi olla korkealla? Entä omat vaatimuksesi? Kuka tahansa kelpaa?

Vierailija
12/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo statukset olen itsellenikin luonut. En ole ottanut itselleni tavoitteeksi saada mies. Asema, talous, ulkonäkö kertoo paljon myös itse ihmisestä.

Vierailija
13/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ilmeisesti kuulusat elinkautista istuvat vangit saavat saavat sadottain naimatarjouksia?

Vierailija
14/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus, hyväsydämisyys, yleissivistys

Mutta olenkin onnellisesti naimisissa ;)

Vierailija
15/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ilmeisesti kuulusat elinkautista istuvat vangit saavat saavat sadottain naimatarjouksia?

Tässä taas on kyse lähinnä naisilla esiintyvästä perversiosta jota kutsutaan hybristofiliaksi.

Vierailija
16/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka naiselle pitäisi kelvata moottoripyöräilevä alkoholiinmenevä machomies lähiökuppilantiskiltä.

Vierailija
17/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö, status, varallisuus ei sulje näitä asiota pois.

Vierailija
18/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo oikein toimi.

Ulkonäkö: hunks

Status: viihdetaiteilija, juontaja

Varallisuus: luottotiedoton

Vierailija
19/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö, status, varallisuus ei sulje näitä asiota pois.

Eivät mahdu kolmen kärkeen, sillä mainitsemistani ei kannata tinkiä (olen aikanaan avioitunut myös onnettomasti).

Vierailija
20/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo selittääkin sitten sen, miksi niin moni parisuhde ja avioliitto menee karille.

Ulkonäköä pitää olla sen verran, ettei ole susiruma. Jos muita avuja ei löydy, niin sitten nätillä naamalla pärjää johonkin asti.

Hyvä "status" eli ilmeisesti koulutus/työpaikka vaikuttaa kyllä. Mutta noiden takana on taas osaaminen, äly jne tekijät.

Varallisuus. Isin rahoilla pärjää kyllä johonkin asti, mutta jos on muuten tyhjä tynnyri, niin aikuistuessaan naiset kyllä tajuaa vaihtaa parempaan. Fiksu, sosiaalinen ja ahkera ihminen saa hankittua itse ainakin jonkilaisen taloudellisen itsenäisyyden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä