Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietätkö koskaan aikaa nälkäisenä? Vai menetkö heti syömään nälän tullessa?

Vierailija
15.01.2018 |

Oletko normaalipainoinen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön turhan energian tarpeeseen.

Vierailija
22/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kovin usein nälkä.

Syön epäsäännöllisesti mutta usein, yleensä vähän kerrallaan. Harvemmin kunnon aterioita.

Käyn keittiössä vähän väliä nappaamassa jotain. Tein näin jo lapsena. Ruoka-aikoja meillä ei ollut. Lapsena kyllä näin nälkää ja olin joskus alipainoinenkin. Se johtui olosuhteiden pakosta. Nykyään on enemmän syötävää, joten syön myös. En pidä nälästä. Tulen helposti huonolle tuulelle, jos en ole saanut syödäkseni moneen tuntiin, ja muutun syötyäni enkeliksi.

Joskus jos olen oikein innostunut jonkin asian äärellä, saattaa syöminen unohtua ja nälkä yllättää.

Olen normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä on n. 70 % hereilläoloajasta. Olen ylipainoinen ja tällä paino pysyy samassa. Silloin kun yritän pudottaa painoa, nälkä on jatkuvasti, ei helpota edes ruokailun jälkeen.

Vierailija
24/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Nälkä on vain signaali siitä että alahan metsästämään ja keräilemään. Nykyihminen voi poimia ruuan hyllystä joten pari tuntia nälkää sietää ihan hyvin.

Vierailija
25/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkä on n. 70 % hereilläoloajasta. Olen ylipainoinen ja tällä paino pysyy samassa. Silloin kun yritän pudottaa painoa, nälkä on jatkuvasti, ei helpota edes ruokailun jälkeen.

Melkonen mussuttaja! Ei ole normaalia tollainen nälkä. Joko syöt ohan mitä sattuu tai olet tuhonnut nälän tunteesi ylensyömällä pitkään...

Vierailija
26/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kiljuvasta nälästä, mutta en useinkaan syö kovin pian kun on nälkä. Tälläkin hetkellä nälättää vähän, enkä ole syönyt kuin vähän leipää joskus 5 tuntia sitten. Syön yleensä vasta illalla kunnon ruokaa.

Olen hoikka, mutta käytän myös paljon alkoholia, josta tulee tietysti kaloreita myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän