170 cm pitkät naiset, paljonko painatte?
Itse 59.5 kg. Entäs te? Oletteko tyytyväisiä painoonne?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
73 kg ja on liikaa. Käyn salilla ja harrastan raskasta liikuntaa monta kertaa viikossa mutta paino on ja pysyy ja sitä on tullut taas syksystä lisää. En suoranaisesti ole lihava mutta sellaiset 66 kiloa olisi ok.
Tämä voisi olla minun kirjoittamani! Identtinen tilanne ja toive. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
103 kilua
Naisessa pitää olla jotain josta voi ottaa kiinni.
Hassua, ettei pienemmästä naisesta muka saisi otetta :D
Niinpä. Pienemmästä naiseta saa paremman otteen. Pakara sopii hyvin käteen, eikä ole sellainen jättimäinen löllykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni oli 170/50 ja oli upea vartalo.
Onneks tässä kysyttiinki exien painoja 😂
Mitä väliä kirjoittaako hän itse mittansa tänne vai kirjoitanko minä hänen puolestaan?
170 cm ja 58kg. Ehkä pari kiloa voisi olla vähemmän, niin olisin tyytyväinen, mutta en nyt jaksa tehdä asialle mitään.
82. Joo, eikä paino ole murheistani suurin. Ennen masennusta painoin 63 eikä ollut rintoja, nyt on.
Mutta kunhan elämä voittaa, aion keventyä paljon.
Vierailija kirjoitti:
73 kg ja on liikaa. Käyn salilla ja harrastan raskasta liikuntaa monta kertaa viikossa mutta paino on ja pysyy ja sitä on tullut taas syksystä lisää. En suoranaisesti ole lihava mutta sellaiset 66 kiloa olisi ok.
Käy ensin rasvaprosentin mittauksessa, voi olla että sun lihakset painaa aika paljon.
172 cm ja 82 kiloa. En ole tyytyväinen, mutta pitkästä aikaa uskon, että parempaan suuntaan voi mennä. Tunnesyöppönä ja masentuneena en ole hallinnut elämääni juurikaan. Viidenkympin ikä ei auta asiaa, mutta luotan siihen että paino voi tässäkin iässä mennä alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
103 kilua
Niinpä. Pienemmästä naiseta saa paremman otteen. Pakara sopii hyvin käteen, eikä ole sellainen jättimäinen löllykkä.
Yyyyh...
177cm, 74kg. En ole tyytyväinen, vaikka olen normaalipainoinen painoindeksin mukaan ja harrastan liikuntaa. Ikä 46. Nuorena painoin 58- 60kg, silloin olin laihaläski. 65-68kg olisi tavoite ja olen laihduttamassa. Siitä vähempänä häviää lihakset, enkä halua sitäkään. Nyt on kyllä ihan puhdasta läskiä se 5 kg, joillain voi olla kaikki lihastakin, minulla ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
103 kilua
Yyyyh...
Nyyh?
Riippuu tietysti myös miehestä mutta itse painaisin vaikka joka päivä
168cm/48kg
ikä 42