En aio äänestää Niinistöä!
Koko kansan presidentti Sauli antoi 2015 Ruotsin kuljettaa junilla Haaparantaan ja rajan yli busseilla 32 000 tûrvapaikanhàkijaa Suomeen ja eikä soittanut Stefan Löfvenille ja vaatinut túrvapaikanhàkijoiden kuljetusten pysäyttämistä Suomeen.
Kommentit (26)
Oli ehkä vuoden aivottomin aloitus, Laurako se siellä?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa äänestää Väyrystä! Väyrysen johdolla irtaannumme EU:sta ja saamme rajamme takaisin.
Kannattais tutustua presidentin valta-oikeuksiin ensin ennen kuin lähtee tuollasta naiivia postaamaan. Jookos?
Ihmeellistä muuten että Vauva-palstalta sensuroidaan kommentit siitä että Niinistön ex-vaimo ja nykyinen vaimo ovat lähtöisin samalta Karjalan kannaksen kylältä, Uusikirkolta.
Jenni Haukio itse julkisesti kertoo Turun Sanomissa olevansa sieltä lähtöisin. Ex-vaimon sukukin sieltä.
Karjalan evakkojen historia on kiinnostavaa yhteistä suomalaista historiaa, ei kai siinä mitään salattavaa?
Tosi hyvä aloitus. Minäkin olen alkanut kallistua Väyrysen kannalle. Toisen kierroksen vaalikeskustelut olsivat viihdyttävyydessään omaa luokkaansa terävän argumentoinnin seurauksena, joten kannattaa toimia siksikin (ellei muuten).
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä tällähetkellä muutenkaan äänestäisi. Sehän jää kohta isyysvapaalle. Vaihtoehtoina on sellaisiakin, jotka kykenevät tekemään työnsä.
Eikös se ole isotellut, että pystyy hoitamaan kaiken niin kuin nuoretkin.
Häpeäisi.....
Onpas huvittavaa ja outoa että väitätte minun mielipidettä "venäjän trolliksi". HAH.
Olen kahden lapsen äiti täältä Helsingistä.
ONko siis se joka ilmoittaa kannattavansa Haavistoa siten ehkä natontrollaaja? haavistohan kannattaa Natoa. Ehkäpä Nato-sotilasmahti maksaa Haavistotrolleille noista Natotrollien kirjoitteluista???
Maksaa varmaan myös NatoNiinistön natotrollaajille, niitäkin paljon yhä liikkeellä, voi raukkoja sentään
Onneksi meillä on sentään Saarijärven Paavo. :)