Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio äänestää Niinistöä!

Vierailija
15.01.2018 |

Koko kansan presidentti Sauli antoi 2015 Ruotsin kuljettaa junilla Haaparantaan ja rajan yli busseilla 32 000 tûrvapaikanhàkijaa Suomeen ja eikä soittanut Stefan Löfvenille ja vaatinut túrvapaikanhàkijoiden kuljetusten pysäyttämistä Suomeen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas huvittavaa ja outoa että väitätte minun mielipidettä "venäjän trolliksi".  HAH.

Olen kahden lapsen äiti  täältä Helsingistä.

ONko siis se joka ilmoittaa kannattavansa Haavistoa siten  ehkä natontrollaaja? haavistohan kannattaa Natoa. Ehkäpä Nato-sotilasmahti maksaa Haavistotrolleille noista Natotrollien kirjoitteluista???

Maksaa varmaan myös NatoNiinistön natotrollaajille, niitäkin paljon yhä liikkeellä, voi raukkoja sentään

Onneksi meillä on sentään Saarijärven Paavo. :)

Vierailija
22/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ehkä vuoden aivottomin aloitus, Laurako se siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa äänestää Väyrystä! Väyrysen johdolla irtaannumme EU:sta ja saamme rajamme takaisin.

Kannattais tutustua presidentin valta-oikeuksiin ensin ennen kuin lähtee tuollasta naiivia postaamaan. Jookos?

Vierailija
24/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä  muuten että Vauva-palstalta sensuroidaan kommentit siitä että  Niinistön ex-vaimo ja nykyinen vaimo  ovat lähtöisin samalta Karjalan kannaksen kylältä, Uusikirkolta.

Jenni Haukio itse julkisesti kertoo  Turun Sanomissa olevansa sieltä lähtöisin. Ex-vaimon sukukin sieltä.

Karjalan evakkojen historia on kiinnostavaa  yhteistä suomalaista historiaa, ei kai siinä mitään salattavaa?

Vierailija
25/26 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä aloitus. Minäkin olen alkanut kallistua Väyrysen kannalle. Toisen kierroksen vaalikeskustelut olsivat viihdyttävyydessään omaa luokkaansa terävän argumentoinnin seurauksena, joten kannattaa toimia siksikin (ellei muuten).

Vierailija
26/26 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä tällähetkellä muutenkaan äänestäisi. Sehän jää kohta isyysvapaalle. Vaihtoehtoina on sellaisiakin, jotka kykenevät tekemään työnsä.

Eikös se ole isotellut, että pystyy hoitamaan kaiken niin kuin nuoretkin.

Häpeäisi.....