Muita, jotka näkevät ihmisiä vain pari tuntia kerrallaan?
Olen sosiaalinen ja kiinnostunut ihmisistä, mutta en jaksa keskustella ystävieni kanssa pitkiä aikoja yhtä soittoa. Mielestäni tapaamiset ovat parhaimmillaan, kun ne kestävät noin kaksi tai kaksi ja puoli tuntia. Vaikka olisin kuinka kiinnostunut ystäväni kuulumisista ja vaikka omassa elämässäni olisi tapahtunut paljon kerrottavaa, haluan kuitenkin päättää kohtaamisen ja tehdä jotain muuta.
Onko kohtalotovereita?
Kommentit (5)
Kyllä, ei meinaa jaksaa paria tuntia pidempään varsinkaan kahdestaan jonkun kanssa, sillä silloin on itse keskusteltava niin intensiivisesti ja oltava läsnä. Isommassa porukassa menee pidempikin aika.
Sama. Parin tunnin kyläilystä jää hyvä fiilis, pidempi latistaa tunnelman. Paria hyvää ystävää jaksan sen yhden yön yli.
Pari tuntia kuulostaa hyvältä. Jouduin olemaan vasten tahtoani nyt viikonloppuna yli vuorokauden muiden kanssa, ja ennen puoliväliä aloin ärsyyntyä ja kiukutella. Lopussa olin jo aivan uskomaton hirviö. Halusin vain pois niin paljon ettei voi sanoin kuvailla, mutten päässyt. Enkä voinut mitään, että raivo vain kasvoi. Liika seura yhdistettynä siihen, että olet muiden itsekkyyden pakottamana jossain tilanteessa... Mun kärsivällisyys ei näköjään riitä mihinkään. Tulee vain sellainen tukahdutettu olo, että eikö mua voi vain päästää jo pois. Tunne on ihan hirveä, kun on pakko olla ihmisten seurassa, vaikka on saanut liikaa jo kauan sitten. Hävettää oma käytös ja samalla vihastuttaa vieläkin, että mut pakotettiin tollaiseen eikä yhtään välitetty tuskaisesta olotilastani.
Voisko joku kertoa, mitä päässä kulkee, kun toinen haluaa pois niin paljon ettei mitään, mutta silti pakottaa tämän olemaan? Ja haukkuu vain toista itsekkääksi, kun tämä haluaa lähteä, vaikka itse vaatii mahdottomia.
Olen samanlainen. Oikeastaan siskoni ovat ainoita, joiden seuraa kestän pidempäänkin ja joiden kanssa on kiva viettää muutamia päiviä yhdessä. Kavereita näen mieluiten sen pari tunia kerrallaan. Yökyläilyt on hirveitä, vaikka olisi miten ihanasta ystävästä kyse.