Näkeekö youtubessa, että kuka on tykännyt videoista?
Näkeekö videon tekijä, että kuka on tykännyt videoista? Entä näkeekö, että kuka on tilannut oman kanavan?
Kommentit (8)
Ja näkeekö kanavan perustaja kuka on katsonut tai moniko on katsonut ja milloin hänen videoitaan?
Minulla on kanava, mutta en ole enää vuosiin julkaissut siellä mitään. Minä näen että montako tilaajaa minulla on, mutta en näe keitä he ovat. Muistaakseni kuitenkin minulle tuli ilmoitus jos joku tilasi kanavani, jolloin se näkyi minulle kuka se oli, vähän samaan tapaan kuin jos joku kommentoi videotani. Tykkäyksiä en näe, että kuka on tykännyt, ainoastaan niiden määrän videon yhteydessä. Jos sinun tykkäyksesi ovat asetettu julkisiksi, niin kuka tahansa voi nähdä ne, jos menee sinun kanavaasi selaamaan tykkäämiäsi videoita. Tykkäyksistä ei muistaakseni kuitenkaan tullut viestiä videon tekijälle, mutta en ole varma. Se on voinut muuttuakin vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Ja näkeekö kanavan perustaja kuka on katsonut tai moniko on katsonut ja milloin hänen videoitaan?
Katseluista näki ainakin ennen jotain tilastoa, eli määrät näkee, sekä sen mistä maista on katsottu, sekä sukupuoli- ja ikäjakauma, mutta ei sitä kuka on katsonut. Pystyi katsomaan esim kuluneen kuukauden aikana montako kertaa videota on katsottu, mutta ei mitään tarkkoja kellonaikoja, sellainen summittainen aikajana. En ole varma näkeekö näitä tilastojakaan enää, eivät ainakaan ole enää samassa paikassa, kuin joskus ennen oli.
T: 3
Että-sana ei ole tarpeen tuossa yhteydessä.
Jos kommentoit jotain asiaa ja kanavan pitäjä ei tykkää totuudesta se BLOKKAA JATKOSSA KOMMENTTISI NÄKYMÄSTÄ. Näet itse txt samalta laitteeltasi mutta muut EIVÄT NÄE. Eikös ole ovelaa kun estävät oikean tiedon näkymästä muille? Tätä on ns henkisillä kanavilla. Näin asia huijarit ja valehtelevat estävät totuutta näkymästä. Valikoivat siis vain ylistävät seuraajansa. Nuolien määrä alas ei näy. Näin siis Globalistien YT suojelee omiaan.
Koiran paskalla käyttäminen naapurin tonrilla riittää aiheeksi minuuututolkulla.
Eikö kukaan tiedä?