Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kokoomus jo julkistanut suunnitelmansa...

Vierailija
14.01.2018 |

...työttömien tuhoamisleireistä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta ennen ensi vaaleja (eduskunta) sen olisi syytä olla toiminnassa, jotta ei-toivotut äänestäjät eivät sotke tuloksia.

Vierailija
2/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portin yllä lukee Arbeit macht frei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko menossa leirille?

Vierailija
4/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinipersut taputtavat tahtia, kun työttömät sinne marssivat. Keskustalaiset eivät ehdi oikein edes ymmärtää, mitä tapahtuu.

Vierailija
5/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä työnteko tuntuu pelottavalta asialta. Hyvä että tulee aktivointimalli, niin voidaan antaa jonkinnäköistä siedätyshoitoa. Tunti ensimmäisenä päivänä, ettei ihan uuvu suuren taakan alle.

Vierailija
6/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää liittyä Natoon, että saadaan tarpeeksi Amerikkalaisia köyhiä sotilaita maahamme.

Vasta sen jälkeen voidaan aloittaa leirien pystytys, niin sadan vuoden päästä ei tarvitse riidellä oliko kyseessä kansalaissota vai kapina.

Eipä ollut ei. Naton rauhanturvajoukot vain keräsivät rähinöitsijät leireille uudelleenkasvatusta ja amerikkalaista demokratiaa opiskelemaan.

Amerikkalaisille tekee hyvää nähdä kuinka tehokkaasti suomalaiset, keskitysleirien keksijät, ylijäämäväestöstä pääsevät eroon.

Varmaan samoin kuin aikoinaan Hennalassa.

Vierailija
7/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahimmasta päästä. 62 v hyvin koulutettu työtön, irtisanottu puoli vuotta sitten. En kepistä, raipaniskuista ja halveksunnasta huolimatta ole onnistunut saamaan töitä. Olen valmista kamaa leirille. Tulkaa ja noutakaa, eikun taidankin kävellä itse, ettei mene turhaa rahaa.

Vierailija
8/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahimmasta päästä. 62 v hyvin koulutettu työtön, irtisanottu puoli vuotta sitten. En kepistä, raipaniskuista ja halveksunnasta huolimatta ole onnistunut saamaan töitä. Olen valmista kamaa leirille. Tulkaa ja noutakaa, eikun taidankin kävellä itse, ettei mene turhaa rahaa.

Kokoonnutaanhan ennen leiriä vielä Eduskuntatalon edustalle helmikuussa!

Vierailija
9/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi sinulla olevan sen verran säästöjä, että pärjäät eläkeikään saakka.

Vierailija
10/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

62-vuotiaan luulisi tietävän, että ansiosidonnainen juoksee eläkkeeseen saakka. Tietysti jos leireily on lähellä sydäntä, niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
11/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä työnteko tuntuu pelottavalta asialta. Hyvä että tulee aktivointimalli, niin voidaan antaa jonkinnäköistä siedätyshoitoa. Tunti ensimmäisenä päivänä, ettei ihan uuvu suuren taakan alle.

Jälleen kerran yksi palstatrolli(?) joka sekoittaa työpaikan tarjoamisen ja työpaikan eväämisen.

Töitä ei kuule ole, mieti sitä hetki, vaikka tuskin pystyt.

Vierailija
12/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti järjestävät joukkokuljetuksen kaikille suoraan suihkuun.

Vierailija
13/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran yksi palstatrolli(?) joka sekoittaa työpaikan tarjoamisen ja työpaikan eväämisen.

Töitä ei kuule ole, mieti sitä hetki, vaikka tuskin pystyt.

Milloin olet viimeksi hakenut työpaikkaa?

Vierailija
14/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenlaulun sanoin.

Työtä työtä työtä tehdään, jotta jotta leipää syödään.

Työ ihmisen, luo tekijälleen, mielen niin iloisen.

Niinhän se Aatukin aikoinaan homman organisoi.

Toiset hurrasivat toreilla, Heil Sipilä ja toiset tekivät leireillä suursaksaa terästehtaissa ja kaivoksissa.

Vierailija
15/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenlaulun sanoin.

Työtä työtä työtä tehdään, jotta jotta leipää syödään.

Työ ihmisen, luo tekijälleen, mielen niin iloisen.

Niinhän se Aatukin aikoinaan homman organisoi.

Toiset hurrasivat toreilla, Heil Sipilä ja toiset tekivät leireillä suursaksaa terästehtaissa ja kaivoksissa.

Näin se Vartiaisen, Sipilän ja kumppanien unelmissa toimii. On stopattava ajoissa.

Vierailija
16/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta hemmetissä pärjään. Kuka on pärjäämisestä puhunut yhtään mitään?

Vierailija
17/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten märiset? Nauti eläkkeestä.

Vierailija
18/18 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo Kokoomus-lapset eivät todellakaan ymmärrä elämästä muuta kuin yksi euro, kaksi euroa, kolme euroa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän