Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Huhtasaari kehtaa ylen vaalikoneessa kehua Trumpin tekemää politiikkaa?

Vierailija
14.01.2018 |

Kuinka pihalla ihmisen pitää olla, että pitää Trumpin tekemää politiikkaa hyvänä? Trump on vain haukkunut, uhkaillut ja mahtaillut somessa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemman minua ihmetytti se etta on kehdannut yli puoleen kysymyksista pistaa tyhjan vastauksen, kun melkein kaikki muut vastasivat jokaiseen. Aika ihmeellista? Oliko liian kiireinen kirjoittamaan vastauksiaan vai ei ollut kiinnostusta tai kykya?

Vierailija
2/11 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet perehtynyt asiaan vain maikkarin ja Iltalehden uutisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemman minua ihmetytti se etta on kehdannut yli puoleen kysymyksista pistaa tyhjan vastauksen, kun melkein kaikki muut vastasivat jokaiseen. Aika ihmeellista? Oliko liian kiireinen kirjoittamaan vastauksiaan vai ei ollut kiinnostusta tai kykya?

Ei ole kykyä. Johan se nähtiin siitä komediapläjäyksestä (vaalitentti), ettei sillä ole paukkuja tuohon hommaan.

Vierailija
4/11 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet perehtynyt asiaan vain maikkarin ja Iltalehden uutisista.

Käy vaikka itse katsomassa. Kun vastaat kysymyksiin näet sen jälkeen mitä ehdokkaat ovat vastanneet.

Vierailija
5/11 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kykyä. Johan se nähtiin siitä komediapläjäyksestä (vaalitentti), ettei sillä ole paukkuja tuohon hommaan.

Joo mutta onhan niilla ollut aikaa valmistella kirjalliset vastaukset noihin koneen kysymyksiin eikos?

Eli periaatteessa heidan ei tartte edes itse niita kirjoitella vaan vaikka tiimin jasenet voivat hyvat vastaukset keksia. Vai onko nuo suoraan jostain live-haastattelusta poimittuja ja Huhtis on vaan sanonut etta "ohi" joka toiseen kyssariin?

Vierailija
6/11 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump tekee Huhtasaaren mielestä hyvää politiikkaa. Populismia, rasismia, oman navan kaivelua, faktojen ja mielipiteiden sekoittamista - nehän on ihan samanlaisia. Ei voi kuin ihmetellä, kuka niitä äänestää ja miksi ihmeessä.

Vierailija
7/11 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Trump on tuonut mukanaan jotain hyvääkin ja hän tarkoitti niitä asioita?

Vierailija
8/11 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari we love you :)

Vierailija
9/11 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sabertooth kirjoitti:

Huhtasaari we love you :)

Miksi? Perustele.

Vierailija
10/11 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä mitä Trump tekee on se, että nyt kansa tietää miten räikeästi poliitikko voi valehdella ilman seuraamuksia. On todellakin olemassa vaihtoehtoinen totuus.

Vierailija
11/11 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse samoja arvoja ja tekoja arvostava, niin kai sitä nyt kehuu toista? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme