Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen leuhkii jatkuvasti ostoksillaan?!

Vierailija
14.04.2006 |

Minulla on eräs tuttava, joka ei juuri muusta puhu kuin siitä mitä on ostanut/mitä aikoo ostaa jne. jne. Lähinnä lähettelemme sähköpostia toisillemme ja aina avatessani postin arvaan ja tiedän että se sisältää viimeisimmän ostoslistan... En oikein ymmärrä miksi hän näin tekee. Kyllä minäkin joskus mainitsen esim kivat kirppislöytöni mutta en todellakaan kaikkea kerro mitä olen ostanut.

Onkos muilla tällaisia tuttavia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinostunut vaatteista yms ja minusta niistä on hauska puhua. Mutta keskustelen niistä sellaisten kanssa, jotka myöskin ovat yhtä friikkejä shoppailun suhteen. Esim siskoani ei kiinosta mitkään vaatteet ja hän aina tylsistyy kun mä aloitan mitä olen taas ostanut, mutta systeri tietää, et ne on mulle tärkeitä asioita joista innostun. Ja minusta on erittäin hauska kuunella mitä muut ovat ostaneet/ostavat :)

Vierailija
2/5 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vois vähempää kiinnostaa mitä he ovat taas ostaneet. Ei sillä, että olisin kateellinen, vaan sillä kun minua kiinnostaa puhua joistain syvällisemmistä asioista. Ensin ostellaan sitä ja tätä ja sitten valitetaan rahapulaa tms. se on just sitä kun ei ole elämässä muuta iloa kun shoppailu. Vähän alkaa jo addiktin puolelle menemään joillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä elämässä tärkeitä juttuja ovat oma perhe ja shoppailu, ollaan syvällisiä sitten joskus toiste.

Vierailija
4/5 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi

Vierailija
5/5 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa. Mahtaa olla tyhjää täynnä tuo ihminen ja hänen elämänsä. Miksi olet tekemisissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi