Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö maaliskuussa 3-4 päiväksi Krakovaan, Budapestiin vai Prahaan?

Vierailija
14.01.2018 |

Suunnittelen pitkää viikonloppureissua johonkin noista kohteista, en vaan oikein osaa päättää mikä niistä olisi paras.

Mukaan on lähdössä anoppi, teini ja vauva, kaikki oikein sopeutuvaisia ja helppoja tapauksia, mutta ikäjakaumaltaan monenkirjava porukka.

Prahassa olen käynyt joskus 20 vuotta sitten, mitään en siitä muista, Puolasta tykkään maana, mutta Krakovassa en ole käynyt. Unkarissakaan en koskaan ja erityisesti gulassit houkuttelisi sinne.
Muuten sopivasti kaupunkia, kulttuuria, historiaa ja vähän kauppoja, kahviloita ja ravintoloita, niitä me haetaan reissulta.
Vauva kulkee menossa mukana, tietty rattailla olisi hyvä päästä kulkemaan.

Mitä kaupunkia suosittelisit meille?
Onko sulla joku erityinen lemppari tai inhokki ja miksi?

Kiitos jo etukäteen avustaai!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krakovaa en ole nähnyt mutta Budapestista ja Praha valitsisin ehdottomasti Budapestin. Maaliskuussa en ole käynyt mutta touko ja syyskuu on todella nättiä. Keskikesällä erittäin kuuma. Budapestissa on helppo liikkua kuten myös Prahassa. Kodittomia Budapestissa paljon. Se on sen paikan negatiivinen piirre.

Vierailija
2/2 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus tehnyt reissun siten että Lento Prahaa, sieltä Krakovan kautta Budapestiin ja sieltä lento eteenpäin. Ei tarvinnut miettiä vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän