Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Testaa kuinka musikaalinen olet:

Vierailija
14.04.2006 |

http: //www. delosis. com/listening/home. html

Itse sain 25 pistettä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 26pistettä ekalla kerralla. Sitten annoin mailiosoitteeni ja pyysvät mut tekemään sen uudestaan ja kyselivät asioita tohon liittyen... sain tokalla kerralla 28pistettä.

Vierailija
2/9 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mun tuollaisia testejä tartte ees tehdä, sillä tiedän olevani musikaalisesti lahjakas. Opin soittamaan nuoteista sujuvasti ennen kuin osasin lukea, sen jälkeen elämäni on täyttynyt musiikilla ja sain siitä itselleni jopa ammatin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 27 oikein vaikka en ole koskaan ollut mielestäni musikaalinen!

Vierailija
4/9 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina soittanut paljon, lapsesta asti. Mutta erityisesti lapsena minua pidettiin epämusikaalisena, edes soitonopettaja ei uskonut minun musikaalisiin kykyihin. (tämä tieto ei ollut minun korville tarkoitettu) Opettaja näki kyllä miten nautin soittamisesta.

Vierailija
5/9 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenu mitään ohjeita aluks, ni pari ekaa meni " vähän ohi" ennen ku ymmärsin jutun juonen ja sit noin puolivälis sisko soitti ja Irinan laulunloilotus herpaannutti... =)

Vierailija
6/9 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan keskiverto, monia ystäviäni musikaalisempi mutten harrasta mitään musiikillista, laulan vain kotona lapsilleni ja joskus karaokea.. ihan ok tulos, kai..

Vierailija
7/9 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut täällä saivat yrittämättä häiriöiden keskellä lapsia hoitaen yli 25...

Vierailija
8/9 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen musikaalinen ollut aina! Tänään ei testi mennyt ihan putkeen:/

Yleensä olen sävelkorvaltani erittäin tarkka. Pistetään lasten saannin piikkiin:) Keskittymiskyky nollassa!

Vierailija
9/9 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli vähän tyhmä testi... Suurin osa melodioista oli sellaisia että vaikka olis kuullu vain jälkimmäisen niin silti olis osannu sanoa että on väärä, sillä kuullosti ihan siltä kuin joku olisi soittanut väärin.

Ja oli muuten hauska lukea teidän selityksiänne siitä miksi en nyt saanut ihan täysiä pisteitä... =)