Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän, kun ostoskeskuksessa on kestovainoajina nuo sähkökauppiaat

Vierailija
14.01.2018 |

Minä en mene ostamaan sähköä ostoskeskuksesta, tajutkaa nyt jo se.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa niille että olet asunnoton, etkä rarvitse sähkösopimusta.

Vierailija
2/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös teleoperaattoreiden tyrkyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson aina tiukasti silmiin ja sanon, että tulin kuule ostoksille ja haluan olla rauhassa. Annan myös palautetta kauppakeskukselle ja kerron, että en viitsi enää ehkä käydä täällä kun on niin epämiellyttävä tunnelma.

Vierailija
4/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon aina, että sähkö kuuluu vuokraan.

Todellisuudessa näin ei ole.

Vierailija
5/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään, naisen nimeä kantavan teleoperaattorin edustaja oli erittäin pilkallinen, kun kerroin käyttäväni puhelintani ainoastaan soittamiseen ja nettiasioiden hoituvan kotona pöytäkoneella. Tein hänestä valituksen operaattorille ja yhtiöstä erikseen markkinaoikeuteen.

Vierailija
6/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään, naisen nimeä kantavan teleoperaattorin edustaja oli erittäin pilkallinen, kun kerroin käyttäväni puhelintani ainoastaan soittamiseen ja nettiasioiden hoituvan kotona pöytäkoneella. Tein hänestä valituksen operaattorille ja yhtiöstä erikseen markkinaoikeuteen.

Joo, markkinaoikeushan noita todellakin käsittelee...

Vierailija
7/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kuitenkin sitä että nuoret ryhtyvät tähän työhön. Eivät jää valittamaan että kun tuet ei riitä.

Vierailija
8/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoin heille myyjille että tulin vain ruokakauppaan mutta eivät uskoneet, tyrkkyttivät vaan liittymiään.

Vierailija
9/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö rahan säästyminen kiinnosta?" yritti vielä huudella perään, kun marssin ohi.

Vierailija
10/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon säästääkin, jos sen markettikauppiaan sähkö on 0.05 centtiä halvempaa kilowatilta kuin nykyinen.

Vierailija
11/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa että on firman puhelin ja sähkö kuuluu vuokraan, niin toivottavat vain hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
12/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan kuitenkin sitä että nuoret ryhtyvät tähän työhön. Eivät jää valittamaan että kun tuet ei riitä.

Minä en. Mieluummin maksaisin vähän enemmän veroja, jotta voisivat loisia kotona. Toinen rasittava ryhmä on puhelinmyyjät

Vierailija
13/27 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan noita tyrkyttäviä myyjiä. Eräällä teleoperaattorilla on vakiopaikka kaupassa, jossa yleensä käyn ruokaostoksilla. Pysäköin aina toiselle ovelle, jotta ei tarvitse kävellä heidän ohitseen pois lähtiessä. Ostoskeskuksissa myös yritän kiertää tyrkyt kaukaa. Kadulla feissareista selviytyy kätevästi, kun käyttää aurinkolaseja, joiden linsseistä ei näy silmät läpi, ja laittaa vielä kuulokkeet korville.

Vierailija
14/27 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kosmettiikojen myyjät?

Vierailija
15/27 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä levittelen käsiä ja puhun venäjää, ni snaju;)

Vierailija
16/27 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina vilkaisen, kenen sähköä myyvät ja kerron jo olevani heidän asiakkaansa. Liittymäkauppiaille sanon totuudenmukaisesti, että minulla on työnantajani maksama liittymä.

Vierailija
17/27 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on myyjäfirmalle täysin riskitöntä. Toiminta on uskomattoman ärsyttävää, mutta säälittää ne nuoret jotka sillä koittaa rahaa tienata.

_Kukaan_ ei kauppareissullaan sähkösopimusta tee, mutta ne myyjät eivät saa latin latia ilman myyntiä. Todella sikamaista!

Vierailija
18/27 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on myyjäfirmalle täysin riskitöntä. Toiminta on uskomattoman ärsyttävää, mutta säälittää ne nuoret jotka sillä koittaa rahaa tienata.

_Kukaan_ ei kauppareissullaan sähkösopimusta tee, mutta ne myyjät eivät saa latin latia ilman myyntiä. Todella sikamaista!

Eivät kaikki ihmiset... mutta joku voi tehdä. Minä esm. solmin Vantaan energian

kanssa sopimuksen eräällä kauppareisulla. Hyvä diili oli.

Olen edelleen heidän tyytyväinen asiakas. Yleensä minuakin vituttaa ja ahdistaa nämä sähkö/puhelinlittymä ynnä muut kaupustelijat mutta kannattaa aina tapauskohtaisesti silmäillä eikä heti tyrmätä heitä.

Vierailija
19/27 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan sellaisen v*ttumaisen perusilmeen, niin saan yleensä kulkea rauhassa ohi.

Vierailija
20/27 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää edes jaksa sanoa " Ei kiitos." . Olen vaan hiljaa ja kävelen ohitse kuten normaalistikin tekisin, siis kävelisin vaan rauhassa kauppaan, aivan kuin niitä myyjiä ei olisi siinä olemassakaan, eikä kuuluiskaan olla. Vaikka kuinka aukoisivat suutansa " Päivää, mikä liittymä teillä on???" Joka hemmetin kaupassa.

Eikä se ole mikään oikea työ. Mieluummin työtön kuin keräämässä magneettina muiden negatiivisia ajatuksia siinä yrittäen samalla myydä sähkösopimuksia ja liittymiä ja mitä vielä. Hankkikaa oikeita töitä, älkääkä olko noin epätoivoisia. Kyllä ihmiset osaa liittymänsä ja sähkönsä ostaa itse sieltä mistä niitä ennenkin on saatu ilman noita häirintäständejä.