Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästäkin voi saada itselle murheen?

Vierailija
14.01.2018 |

Eli olen koulunkäynninohjaajana kelan työkokeilussa ja huomenna hiihdetään. Eikä mulla ole aavistustakaan miten ne nykyiset suksensiteet toimii. Ja kyseessä pienet koululaiset jotka tarvitsee minun apua. Nolaanko taas itseni kun en osaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne lapset osaa neuvoa sinua.

Vierailija
2/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Monon se metalliosa vaan sinne siteeseen ja itsestään lukittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa tuollaisella asialla. Kyllä se selviää sitten. Ota vaan rauhallisesti. 

Minun suksissa (aika vanhat) mono vain polkaistaan paikoilleen.  Hiihtokaverin suksissa siteestä nostetaan "läppä" ylös, mono laitetaan paikoileen ja läppä lasketaan alas.

Tässä oikein kuvallinen ohje yhdenlaisiin siteisiin: http://traveltips.usatoday.com/install-boots-bindings-cross-country-ski…

Itse kerran nuorena tyttönä jouduin laittaa pikkulapselle vaipan ja en osannut laittaa sitä, koska en ennen ollut vaihtanut vaippaa lapselle. Laitoin vaipan vahingossa väärin päin. Lapsi katsoi minua ihmeissään, otti itse vaipan pois ja laittoi sen päälleen oikein päin. Ei aina oikein ajatus toimi. :D

Tsemppiä sinulle ja hyviä hiihtoja! 

Vierailija
4/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa nöyrä aloitus. Mietintä koskikin aloittajaa! Näin ylpeiden palstalaisten oli helppoa vastata vittuilematta aloittajalle, joka niska kyyryssä uskalsi olla avuton jonkun asian edessä, eikä vain olettanut että täällä neuvotaan ja autetaan. Vaikka kaikki ovat täällä täysin vapaaehtoisesti, eikä kukaan laske, auttaako palstailija muita vai ei. Hyvä ap! Itse en kyllä noin nöyrästi kysyisi.

Vierailija
5/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moo siihen mustaan palikkaan kiinni ja naksautat kiinni siitä yläpuolella olevasta jutusta, jossa keskellä  reikä. Jos lapsella jotkut muut sukset niin osaa kyllä laittaa itsekin. 

Vierailija
6/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Moo=mono

Vierailija
7/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo

Vierailija