Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salaa syömisen ketju

Vierailija
14.01.2018 |

Olen normaalipainoinen, mutta ongelmasta kärsin silti ja se on sellainen muinaisjäänne teinivuosilta, jolloin kärsin syömishäiriöstä. Yleensä ostan ja syön mieheltäni salaa herkkuja tai jotain epäterveellistä. Mutta jos en osta kaupasta mitään, niin voin syödä oikeastaan mitä tahansa mitä kaapista löytyy...tätä tapahtuu silloin kun olen yksin kotona ja yleensä syöminen riistäytyy käsistä ja muuttuu pakonomaiseksi.

Luulen, että mies tietää jonkin verran tästä mun ongelmastani, koska aina välillä kuittailee mahdollisesti piiltotetuista suklaapatukoista tai herkuista yms. silloinkin kun niitä ei piilossa ole. Tästä mulle tulee todella syyllinen ja epäonnistunut olo, vaikka tottahan se on että syön niitä häneltä salaa. Osittain tätä piilottelua on kyllä aiheuttanut sekin, että mies helposti kuittailee ja arvostelee herkkujen syömisestä muutenkin. Ne kun eivät ole terveellisiä tai ravitsevia ja kertyvät reisiin ja peppuun...ja tottahan sekin on.

Kuinkakohan yleistä on muilta salaa syöminen? Mistä se johtuu? ja miten sen saisi loppumaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ainakin sellainen satunnainen salaa syöminen on aika yleistä, ainakin naisilla. Tiedän lähipiiristä joitakin itseni lisäksi jotka tätä harrastavat ja itsekin joskus syön salaa.

Sitä mikä sitä aiheuttaa tai miten sen saisi loppumaan en tiedä. Varmaankin syitä on monia. Apuakin varmasti ongelmaan olisi saatavilla jos asia itseään vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla