Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailenko vain jotenkin erilaisia naisia vai miksi lähes jokainen saa yhdynnässä kanssani?

Vierailija
14.01.2018 |

Moni tosin sanoo ettei yleensä

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on liian iso muna ja runnot sillä liikaa, joten naiset haluavat pois tilanteesta feikkaamalla.

Vierailija
22/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT, mutta onko mahdollista jäljitellä orgasmin supistelua vai eivätkö miehet vaan yleensäkään tunne sitä ja ulvominen riittää feikkiorgasmiksi?

Uskon, että jokainen nainen joka osaa käyttää lantionpohjan lihaksiaan, osaa teeskennellä uskottavan orgasmin asiaankuuluvine äänineen, ilmeineen ja kehon vääntelyineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen huomaa? t feikkaaja

Lihasten supistelu orgasmin tapaan on aika vaikea feikata.

Oliko tähän kysymykseen vastaaja mies?

Lantionpohjan lihasten rytmikäs puristelu ei nimittäin ole mikään kovin kummoinen homma. Vaikka se ei voimakkuudeltaan orgasmin sykähtelyä vastaakaan, niin aivan taatusti on riittävän uskottavaa toimintaa jos on tarve teeskennellä.

t. nainen

Vierailija
24/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyllä yhdyntää mutta mulla on kuulemma aika näpsäkät kädet. Nainen sai sai kummia kouristuksia, jäi vähän omituiseen asentoon röhnottämään kun kuulemma ei pystynyt edes liikkumaan ja sitten oli pari tuntia jälkeenpäin silmät vielä ihan puolitangossa ja laittoi seuraavana päivänä että mitä ihmettä oikein tapahtui. Kysyi vielä että voitaisko kokeilla joskus uusiksi. Oiskohan feikannut?

Vierailija
25/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lantionpohjan lihasten rytmikäs puristelu ei nimittäin ole mikään kovin kummoinen homma. Vaikka se ei voimakkuudeltaan orgasmin sykähtelyä vastaakaan, niin aivan taatusti on riittävän uskottavaa toimintaa jos on tarve teeskennellä.

t. nainen

Onhan se supistelu helppoa, mutta uskottavasti, en tiedä. Ehkä miehet huomaavat, että nainen feikkaa, mutta ei kehtaa sanoa mitään, kun feikkaajaa mies ei yleensä kovin hyvin tunnekaan. Mies siis counter-feikkaa tyytyväisen oloista sosiaalisen harmonian nimissä.

Vierailija
26/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT, mutta onko mahdollista jäljitellä orgasmin supistelua vai eivätkö miehet vaan yleensäkään tunne sitä ja ulvominen riittää feikkiorgasmiksi?

Ehkä ap:n naiset vaan haluavat pönkittää hänen miehistä egoaan sanomalla, etteivät yleensä saa yhdynnässä, onhan se mukava ajatella olevansa mahtisonni.

Ainakin minun orgasmi on sellainen, että se supistelu on todella voimakasta ja tiheässä tahdissa. En sitä pysty itse jäljittelemään tai feikkaamaan, ja väitän että mies kyllä sen todellakin tuntee, kun kerran itsekin tunnen sen vain yhdessä sormessa voimakkaana (ja miehillä sentään on sormea paksumpi..). Ja lisäksi väännyn tahtomattani sellaiselle kaarelle ja jalkani tärisevät jne. Sitä tärinääkään en voisi feikata vaikka kuinka opettelisin. Eli en voi feikata orgasmiani, jos mies on kerran tuntenut ja nähnyt miten laukean niin hän ei voi siitä toiste erehtyä. Mikään pikku huohottelu ei menisi läpi. Tietenkin voi ehkä olla, että joillain naisilla orgasmi on sellainen "lievä" jota mies ei tunne. En tiedä, en ole koskaan ollut kenenkään naisen kanssa. Tiedän vain millainen on oma orgasmini. 

Vierailija
27/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panee jonkun kanssa ensimmäistä kertaa, menee varmaan vaikka millainen feikkaus läpi todesta kuin väärä raha.

Vierailija
28/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kyllä yhdyntää mutta mulla on kuulemma aika näpsäkät kädet. Nainen sai sai kummia kouristuksia, jäi vähän omituiseen asentoon röhnottämään kun kuulemma ei pystynyt edes liikkumaan ja sitten oli pari tuntia jälkeenpäin silmät vielä ihan puolitangossa ja laittoi seuraavana päivänä että mitä ihmettä oikein tapahtui. Kysyi vielä että voitaisko kokeilla joskus uusiksi. Oiskohan feikannut?

Miksei olisi voinut saadakin, jos kerran sormetit. Sillä laillahan valtaosa naisista saa eikä yhdynnässä. Good for you!

N

Vierailija
29/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap:n naiset vaan haluavat pönkittää hänen miehistä egoaan sanomalla, etteivät yleensä saa yhdynnässä, onhan se mukava ajatella olevansa mahtisonni.

Ainakin minun orgasmi on sellainen, että se supistelu on todella voimakasta ja tiheässä tahdissa. En sitä pysty itse jäljittelemään tai feikkaamaan, ja väitän että mies kyllä sen todellakin tuntee, kun kerran itsekin tunnen sen vain yhdessä sormessa voimakkaana (ja miehillä sentään on sormea paksumpi..). Ja lisäksi väännyn tahtomattani sellaiselle kaarelle ja jalkani tärisevät jne. Sitä tärinääkään en voisi feikata vaikka kuinka opettelisin. Eli en voi feikata orgasmiani, jos mies on kerran tuntenut ja nähnyt miten laukean niin hän ei voi siitä toiste erehtyä. Mikään pikku huohottelu ei menisi läpi. Tietenkin voi ehkä olla, että joillain naisilla orgasmi on sellainen "lievä" jota mies ei tunne. En tiedä, en ole koskaan ollut kenenkään naisen kanssa. Tiedän vain millainen on oma orgasmini. 

Tätä just mietin, että vaikka on ihan hyvät lantiopohjalihakset, en osaisi tarkoituksella supistella niitä "orgastisesti", mutta ehkä orgasmeja sitten on monenlaisia tai feikkaajien miehet eivät tiedä miltä naisen oikea orgasmi tuntuu.

Ei ole tarvetta opetella feikkaamaan, olen vain aina ihmetellyt miten se onnistuu ylipäätään 😀

Vierailija
30/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan oikeassa orgasmissa emättimen supistelu on nopeaa ja voimakasta eikä sitä pysty feikkaamaan.

Vierailija
31/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi kyllä saada orgasmin myös emättimen kautta. Klitoris on iso elin ja vain pieni osa siitä on esillä. Jos yhdynnässä penis hieroo mun g-pistettä tai sitä hieroo sormin, tulen kyllä todella rajusti. Kaikki nsiset eivät kuitenkaan saa emätinorgasmeja.

Vierailija
32/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nainen

Itseasiassa mulla käy monesti niin, että saan orgasmin suht helposti mieheni kanssa. Yleensä mun mies ei edes sitä tajua, että olen jo muutaman kerran tullut . Äänitehosteet ja pikkainen liioittelu viimeisellä kertaa saa miehen tulemaan ja lopettamaan. Kestävyys on hyvä asia, mutta sekin voi mennä liian pitkälle.

Vierailija
33/33 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi kyllä saada orgasmin myös emättimen kautta. Klitoris on iso elin ja vain pieni osa siitä on esillä. Jos yhdynnässä penis hieroo mun g-pistettä tai sitä hieroo sormin, tulen kyllä todella rajusti. Kaikki nsiset eivät kuitenkaan saa emätinorgasmeja.

Niin olikohan se jotain 20 prosentin seudussa naisista, jotka voi saada orgasmin ilman klitoriksen kiihotusta.