16-vuotias ei vieläkään tiedä minne hakee kesätöihin!
Mikä olisi sopiva rangaistus tässä tilanteessa? Minun kotona ei suvaita laiskottelua. Viime kesänä oli kyllä kesätöissä ensimmäistä kertaa, mutta vain yhden kuukauden😡. Tämän vuoden aikana on pakko olla koko kesäloman ajan.
Kommentit (12)
Katsopa ap peiliin... Teinisi on raatanut koulussa koko vuoden, eikä kesälläkään saisi lomailla?
Pläääääh mikä myötähäpeä ihan jo tuosta kirjoitustyylistäsi.
Kuka pakottaa olemaan lapsen koko kesäloman töissä? Tosi kivaa sitten mennä loman jälkeen kouluun.
Eiköhän rahattomuudessa oo tarpeeks rangaistusta. Tai kyllä se meillä ainakin motivoi. Jos kesätöitä ei jostain syystä saa niin sitten tehdään jotain töitä kotona taskurahaa varten.
Lähetä se vaikka kielikurssille. Siinä on ilo ja hyöty.
Tosin itse mietin, että uskaltaako nykyään enää lähettää mihinkään, kun on tämä pakolaisyilanne kärjistymässä ja pommohyökkäyksiä.
Miksi sen pitäisi mennä kesätöihin? Miksi sen pitäisi alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvleukseen?
Sitä paitsi itse päätit sen mukulan tehdä, joten sun siitä pitää myös huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitäisi mennä kesätöihin? Miksi sen pitäisi alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvleukseen?
Sitä paitsi itse päätit sen mukulan tehdä, joten sun siitä pitää myös huolehtia.
Lapsenhan pitäsi olla kiitollinen minulle siitä, että annoin hänelle elämän.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa olemaan lapsen koko kesäloman töissä? Tosi kivaa sitten mennä loman jälkeen kouluun.
Mun oli oltava vanhempien yrityksessä vähintään 2kk kesästä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsenhan pitäsi olla kiitollinen minulle siitä, että annoin hänelle elämän.
Miksi? Kysyitkö siltä ensin haluaako se syntyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oli oltava vanhempien yrityksessä vähintään 2kk kesästä töissä.
Vanhempasi pitäisi tappaa.
Ei nyt jaksa näitä.