Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätöntä. Mun kahvimuki hävisi

Vierailija
14.01.2018 |

Siis muki joka oli kädessäni ja josta join kahvia vielä n. 30min sitten. Ei mitään käsitystä mihin olen sen laittanut, kaikki normaalit ”reitit” olen käynyt läpi, tiskikoneestakin katsoin. Mistäköhän se tulee vastaan😳

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadonneen kahvimukin arvoitus: jatkokertomus.

No ei, jätitkö lattialle jonkin tuolin viereen, vessaan, sängyn viereen, hattuhyllylle? Laitoitko tiskikaappiin?

Vierailija
2/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikulainen vei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jossain hyllyssä.

Vierailija
4/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö?

Vierailija
5/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa.

Vierailija
6/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jääkaapissa?

Vierailija
7/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kannattaa täältä kysyä, mehän sen tiedämme...

Vierailija
8/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla?

Vierailija
9/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydällä?

Vierailija
10/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahiaiset pölli sen

Vierailija
11/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadonneen kahvimukin arvoitus: jatkokertomus.

No ei, jätitkö lattialle jonkin tuolin viereen, vessaan, sängyn viereen, hattuhyllylle? Laitoitko tiskikaappiin?

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

Vierailija
12/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrothan meille, kun löydät mukin joskus. Mistä löytyi ja muuta asiaan liittyvää.

Kiinnostaa. Itse olen joskus "hävittänyt" esim. puhelimen, on ollut koko ajan näkyvillä,

en vain ole nähnyt sitä. Olen siis katsonut sitä, jotenkin ohittaen näkemäni.

Asun yksin, joten siihen ei voinut soittaakaan löytämisen helpottamiseksi.

Vierailija
13/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy monesti että kuljetan esineitä mukana ja jätän ihan ihme paikkoihin ajatuksissani.

Kannattaa katsoa ainakin: jääkaappi, pakastinkin jos sinne ollut asiaa, vessa, pyykkihuone, makuuhuoneen yöpöydät, mikro, liesi, ikkunalaudat yms kaikki mahdolliset pinnat joiden ohi olet tässä kahvinkeiton jälkeen kävellyt.

Vierailija
14/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi!

Oli vessan kaapissa, vähän ylemmällä hyllyllä. Ilmeisesti laskin sen sinne kädestäni kun hain käsirasvan. Ei mitään muistikuvaa asiasta että olisi edes ollut muki silloin kädessä😄

Vierailija
15/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyi!

Oli vessan kaapissa, vähän ylemmällä hyllyllä. Ilmeisesti laskin sen sinne kädestäni kun hain käsirasvan. Ei mitään muistikuvaa asiasta että olisi edes ollut muki silloin kädessä😄

Aika epähygienistä viedä kahvia vessaan

Vierailija
16/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aika epähygienistä viedä kahvia vessaan[/quote]

Huoh!

Vierailija
17/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyi!

Aika epähygienistä viedä kahvia vessaan

🙄

Vierailija
18/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun löytyi. Tämä on yleistä, kulkee jonnekin mukin tms kanssa, sitten se vaan katoaa.

Aika ärsyttävää itselle, tulee sellainen olo: "eihän mikään nyt maailmasta noin vaan katoa".

Vierailija
19/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "hävitin" just viikolla auton avaimet. Etsin puoli tuntia, kunnes kissa alkoi venyttelemään hyllyn päällä ja huomasin, että oli maannut avainten päällä. Mielestäni kissa oli kyllä ollut siinä jo silloin, kun avaimia käytin, enkä kyllä sen alle niitä tunkenut.. 😃

Vierailija
20/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus sellainen telkka, jossa oli nappi josta painamalla kaukosäädin alkoi piippaamaan. Oli kätevä ominaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi