Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätöntä. Mun kahvimuki hävisi

Vierailija
14.01.2018 |

Siis muki joka oli kädessäni ja josta join kahvia vielä n. 30min sitten. Ei mitään käsitystä mihin olen sen laittanut, kaikki normaalit ”reitit” olen käynyt läpi, tiskikoneestakin katsoin. Mistäköhän se tulee vastaan😳

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyi!

Oli vessan kaapissa, vähän ylemmällä hyllyllä. Ilmeisesti laskin sen sinne kädestäni kun hain käsirasvan. Ei mitään muistikuvaa asiasta että olisi edes ollut muki silloin kädessä😄

Aika epähygienistä viedä kahvia vessaan

No niin on. Täytyy olla todella saastainen ihminen. Mulla jäi kerran muki ihan veskin oven vieressä olevalle pikkupöydälle (ei siis suinkaan sinne vessaan, hyvä luoja sentään!!! :O !!!) ja niin oli lennellyt toiletista pissi- ja kakkibakteeriöttiäisiä kaffemuki täyteen. Olivat sellaisia ruskeita ja siivekkäitä, ja räpyttelivät kiivaasti. Onneksi huomasin!!! Ei ikinä enää mitään käymälän lähellekään!!!

Vierailija
22/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastin? Parveke? Kenkähylly?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme kaksikerros-rivarissa ja monesti hukkaan kahvimukin, kun vaellan se kädessä esim. poimimassa tavaroita lattioilta tai puhumassa puhelimeen ja sitten ihmettelen,  mihin se  muki katosi :D . Olen löytänyt mukeja pesukoneen päältä,  lavuaarin reunalta, patterin päältä... Usein vielä puolillaan kahvia!

Vierailija
24/24 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyi!

Oli vessan kaapissa, vähän ylemmällä hyllyllä. Ilmeisesti laskin sen sinne kädestäni kun hain käsirasvan. Ei mitään muistikuvaa asiasta että olisi edes ollut muki silloin kädessä😄

Aika epähygienistä viedä kahvia vessaan

No niin on. Täytyy olla todella saastainen ihminen. Mulla jäi kerran muki ihan veskin oven vieressä olevalle pikkupöydälle (ei siis suinkaan sinne vessaan, hyvä luoja sentään!!! :O !!!) ja niin oli lennellyt toiletista pissi- ja kakkibakteeriöttiäisiä kaffemuki täyteen. Olivat sellaisia ruskeita ja siivekkäitä, ja räpyttelivät kiivaasti. Onneksi huomasin!!! Ei ikinä enää mitään käymälän lähellekään!!!

Niin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän