Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi oletatte kaiken kauniin puheen olevan valhetta?

Vierailija
14.01.2018 |

Jos esimerkiksi mies kertoo, kuinka oikeasti sisäisellä maailmallasi ja esim silmilläsi on suurin merkitys, iso osa olettaa että mies valehtelee päin näköä?

Mies etsii sielua, ei ulkokuorta

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta.

Vierailija
2/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tuommoinen tyhjän loruilu on välitön turn off.

Vierailija
4/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin nähty...

Vierailija
5/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki oma puhe on pelkkää teeskentelyä, niin olettaa että miesten puhe on myös.

Vierailija
6/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko joku tosiaan, että naisella on sielu? Jos mulla oiskin, ei siitä kuule mitään näy edes silmien kautta. Miksi tätä samaa shittiä toistetaan viikosta toiseen?Mainontaako?

Vierailija
7/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kuin lapseni sanoi taannoin, kun kehuin taitavaksi, että sanon vain siksi kun oon sen äiti.

Mies kehuu vain siksi, että sais panna

Vierailija
8/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esimerkiksi mies kertoo, kuinka oikeasti sisäisellä maailmallasi ja esim silmilläsi on suurin merkitys, iso osa olettaa että mies valehtelee päin näköä?

Mies etsii sielua, ei ulkokuorta

.

Jos Toiminta on ristiriidassa sen puheen kanssa, niin tottakai mies valehtelee. Et voi sanoa arvostavasi sisäistä maailmaa kovin korkealle, jos väität tietäväsi sen sisäisen maailman lähes ventovieraasta ihmisestä. 

Vierailija
9/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin henkilökohtaisesti ärsyttää miehet, jotka olettavat tuntevansa minut ja olevansa minuun ihastuneita sisimpäni takia, vaikka eivät ihan oikeasti tiedä minusta mitään. 

Vierailija
10/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki oma puhe on pelkkää teeskentelyä, niin olettaa että miesten puhe on myös.

Juurikin tämä! Naisilla koko elämä voi perustua pelkkään valehtelemiseen ja näyttelemiseen. Ei mikään ihme, että mielen sairaudet ovat niin paljon yleisempiä naisilla.

Ap, jos et ollut tämän kirjoittaja itse niin luepa tämä ja mieti sitten mikä olisi vastaus kysymykseesi.

Vierailija
11/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi silmille on annettu "epäpinnallinen" erityismerkitys? Silmien kehuminen otetaan helposti henkilökohtaisempana ja sitä kautta imartelevampana kehuna kuin muiden ulkonäön osa-alueiden.

Nimim. Rumasilmäinen

Vierailija
12/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa on paskapuhetta? Thats why!

Vierailija
13/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi silmille on annettu "epäpinnallinen" erityismerkitys? Silmien kehuminen otetaan helposti henkilökohtaisempana ja sitä kautta imartelevampana kehuna kuin muiden ulkonäön osa-alueiden.

Nimim. Rumasilmäinen

Oli silmät millaiset vaan, niistä pystyy aistimaan paljon mitä muut eleet eivät kerro. Persettäkö pitäisi tuijotella?

Vierailija
14/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko joku tosiaan, että naisella on sielu? Jos mulla oiskin, ei siitä kuule mitään näy edes silmien kautta. Miksi tätä samaa shittiä toistetaan viikosta toiseen?Mainontaako?

Koska jotkut naiset pitävät sitä totena ja uskovat vielä romantiikkaan. Sulle varmaan auton maalaus käy moisesta.

Vierailija
15/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimim. Rumasilmäinen

Tavallaan kiva kuulla, että on muitakin jotka ajattelee näin. Mulla on toisessa silmässä ulospäin selvästi näkyvä silmävaurio. Aika karua oli aikanaan seurustella, kun miehet saattoi sanoa, että ilman silmävammaa sulla olis kauniit silmät. Tai että toi sun normaali silmä on kaunis. No ainakin se oli rehellistä.

Jos täysin vielä vieras mies alkaa heti imarrella, niin kyllähän sitä ajattelee, että tuo tahtoo pöksyihin. Jos taas oma rakas aviomies puhuu kauniita, niin sehän on ihanaa ja ihan hunajaa korville. Ajoitus, miehet! Ei tuoreelle, tuntemattomalle naiselle ladella sielun ihanuudesta, odottakaa edes hetki, niin luulette tuntevanne toisenne.

Vierailija
16/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim. Rumasilmäinen

Tavallaan kiva kuulla, että on muitakin jotka ajattelee näin. Mulla on toisessa silmässä ulospäin selvästi näkyvä silmävaurio. Aika karua oli aikanaan seurustella, kun miehet saattoi sanoa, että ilman silmävammaa sulla olis kauniit silmät. Tai että toi sun normaali silmä on kaunis. No ainakin se oli rehellistä.

Jos täysin vielä vieras mies alkaa heti imarrella, niin kyllähän sitä ajattelee, että tuo tahtoo pöksyihin. Jos taas oma rakas aviomies puhuu kauniita, niin sehän on ihanaa ja ihan hunajaa korville. Ajoitus, miehet! Ei tuoreelle, tuntemattomalle naiselle ladella sielun ihanuudesta, odottakaa edes hetki, niin luulette tuntevanne toisenne.

No tämähän on sanomattamakin selvää, eikai moista nyt kukaan tee? T:M32

Vierailija
17/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin henkilökohtaisesti ärsyttää miehet, jotka olettavat tuntevansa minut ja olevansa minuun ihastuneita sisimpäni takia, vaikka eivät ihan oikeasti tiedä minusta mitään. 

Minua ärsyttää naiset, jotka käyttävät juuri tuota korttia "et sä tajua" vaikka todellisuudessa nainen on se, joka ei tajua minun tajunneen. Olenkin alkanut epäillä olevani keskivertoa selvästi fiksumpi 😁 Lisäksi luulen, että tuota korttia käyttävät käyttävät sitä jonkinlaisena takaporttina, jolla yrittävät saada johdateltua tilanteita haluamaansa suuntaan.

Vierailija
18/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sisimmässäni epävarma itsestäni enkä halua ottaa niin suurta vastuuta, epävarman on helpompi olla passiivinen ja epäluuloinen.

Vierailija
19/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÖ AP ole vielä tajunnut? Tämä maa on TÄYNNÄ itseään,miehiä,miesten kanssa viihtyviä naisia sekä kaikkia liikkuvaa vihaavia eukkoja, ketkä purkaa katkeruuttaan heihin kellä menee hyvin tai ketkä USKALTAVAT tunkea tai yrittää tutustua heihin. Pysykööt piilopirteissään ja kutomiskerhoissaan. Onneksi on naisia ketä katkeruus ei ole vielä pilannut.

Vierailija
20/83 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen sisimmässäni epävarma itsestäni enkä halua ottaa niin suurta vastuuta, epävarman on helpompi olla passiivinen ja epäluuloinen.

Get your shit together.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi