Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työpaikkaetuja sinulla on?

Vierailija
13.01.2018 |

Alkoi tuosta Finnair-keskustelusta kiinnostaa. Voin sitten miettiä alan vaihtoa :).

Itse olen kunnan palveluksessa. Saan ostaa kunnan kuntosalille kortin alehintaan ja viisi liikuntaseteliä vuodessa. Muita etuja en keksi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinot hampaani oikaistiin ilmaiseksi. Olen töissä hammasklinikalla.

Vierailija
42/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvit (kapselikone, viittä eri sorttia), aamupuurot, hedelmät, virvoitusjuomat, skumppaa ja bisseä, maksimi liikunta-ja kulttuurisetelit (400€/vuosi), lounarit, puhelin, virkistyspäivät, työaikaa ei seurata, ilmainen kuntosali, leffalippuja, pelikoneet+pelipöytä toimistolla. Bonukset kvartaaleittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvit (kapselikone, viittä eri sorttia), aamupuurot, hedelmät, virvoitusjuomat, skumppaa ja bisseä, maksimi liikunta-ja kulttuurisetelit (400€/vuosi), lounarit, puhelin, virkistyspäivät, työaikaa ei seurata, ilmainen kuntosali, leffalippuja, pelikoneet+pelipöytä toimistolla. Bonukset kvartaaleittain.

Ainiinjoo ja kattava työterveys+tapaturma-

ja matkavakuutukset.

Vierailija
44/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöstörahasto, liikunta/kulttuurisetelit, ilmainen kahvi työpaikalla, asuntolaina henkilökuntakorolla, alennusta vakuutusmaksuista, hierontatuolin vapaa käyttö, työterveys...varmaan jotain jäi pois.

Vierailija
45/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smartumilla lounaetu tai valinnaisesti rahana, Smartin liikunta/kulttuurietu 300e/v, liukuva työaika, etätyö 3pv/vko, bonarit, koulutuksia, juhlia, kattava työterveyshuolto, myös vapaa-ajan tt-vakuutus, ilmainen kahvi (kahvilatasoiset koneet).

Vierailija
46/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukuva työaika meilläkin, 70€ tykyseteli vuosittain, työvaatteet ja niiden pesu. Kahvit meillä ostetaan omalla rahalla. Sanomalehti tulee kahvihuoneeseen. Valtion virasto.

Vierailija
47/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smartumilla lounaetu tai valinnaisesti rahana, Smartin liikunta/kulttuurietu 300e/v, liukuva työaika, etätyö 3pv/vko, bonarit, koulutuksia, juhlia, kattava työterveyshuolto, myös vapaa-ajan tt-vakuutus, ilmainen kahvi (kahvilatasoiset koneet).

Unohtui: nettiliittymä kotona

Vierailija
48/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte yhtään mitään:(

Aurinkoisella

Vierailija
49/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi tuosta Finnair-keskustelusta kiinnostaa. Voin sitten miettiä alan vaihtoa :).

Itse olen kunnan palveluksessa. Saan ostaa kunnan kuntosalille kortin alehintaan ja viisi liikuntaseteliä vuodessa. Muita etuja en keksi.

Muutama liikunta-/kulttuuriseteli vuodessa, kahvit ja keittimen olemme ostaneet itse, paskapaperi on ilmaista työpaikan WC:ssä, jos ei joku ole varastanut sitä. Myös kunnan palveluksessa.

Vierailija
50/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvät mutta valitettavasti työt loppui yt:neuvotteluihin. Virikesetelit noin 250e vuosi, hyvä työterveys, uusi kuntosali plus sauna käytössä, halpa parkkihalli kaupungin keskustassa, kahvit, puhelin, bonukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän