Mitä työpaikkaetuja sinulla on?
Alkoi tuosta Finnair-keskustelusta kiinnostaa. Voin sitten miettiä alan vaihtoa :).
Itse olen kunnan palveluksessa. Saan ostaa kunnan kuntosalille kortin alehintaan ja viisi liikuntaseteliä vuodessa. Muita etuja en keksi.
Kommentit (50)
Kahvit (kapselikone, viittä eri sorttia), aamupuurot, hedelmät, virvoitusjuomat, skumppaa ja bisseä, maksimi liikunta-ja kulttuurisetelit (400€/vuosi), lounarit, puhelin, virkistyspäivät, työaikaa ei seurata, ilmainen kuntosali, leffalippuja, pelikoneet+pelipöytä toimistolla. Bonukset kvartaaleittain.
Vierailija kirjoitti:
Kahvit (kapselikone, viittä eri sorttia), aamupuurot, hedelmät, virvoitusjuomat, skumppaa ja bisseä, maksimi liikunta-ja kulttuurisetelit (400€/vuosi), lounarit, puhelin, virkistyspäivät, työaikaa ei seurata, ilmainen kuntosali, leffalippuja, pelikoneet+pelipöytä toimistolla. Bonukset kvartaaleittain.
Ainiinjoo ja kattava työterveys+tapaturma-
ja matkavakuutukset.
Henkilöstörahasto, liikunta/kulttuurisetelit, ilmainen kahvi työpaikalla, asuntolaina henkilökuntakorolla, alennusta vakuutusmaksuista, hierontatuolin vapaa käyttö, työterveys...varmaan jotain jäi pois.
Smartumilla lounaetu tai valinnaisesti rahana, Smartin liikunta/kulttuurietu 300e/v, liukuva työaika, etätyö 3pv/vko, bonarit, koulutuksia, juhlia, kattava työterveyshuolto, myös vapaa-ajan tt-vakuutus, ilmainen kahvi (kahvilatasoiset koneet).
liukuva työaika meilläkin, 70€ tykyseteli vuosittain, työvaatteet ja niiden pesu. Kahvit meillä ostetaan omalla rahalla. Sanomalehti tulee kahvihuoneeseen. Valtion virasto.
Vierailija kirjoitti:
Smartumilla lounaetu tai valinnaisesti rahana, Smartin liikunta/kulttuurietu 300e/v, liukuva työaika, etätyö 3pv/vko, bonarit, koulutuksia, juhlia, kattava työterveyshuolto, myös vapaa-ajan tt-vakuutus, ilmainen kahvi (kahvilatasoiset koneet).
Unohtui: nettiliittymä kotona
Ei sitte yhtään mitään:(
Aurinkoisella
Vierailija kirjoitti:
Alkoi tuosta Finnair-keskustelusta kiinnostaa. Voin sitten miettiä alan vaihtoa :).
Itse olen kunnan palveluksessa. Saan ostaa kunnan kuntosalille kortin alehintaan ja viisi liikuntaseteliä vuodessa. Muita etuja en keksi.
Muutama liikunta-/kulttuuriseteli vuodessa, kahvit ja keittimen olemme ostaneet itse, paskapaperi on ilmaista työpaikan WC:ssä, jos ei joku ole varastanut sitä. Myös kunnan palveluksessa.
Oli hyvät mutta valitettavasti työt loppui yt:neuvotteluihin. Virikesetelit noin 250e vuosi, hyvä työterveys, uusi kuntosali plus sauna käytössä, halpa parkkihalli kaupungin keskustassa, kahvit, puhelin, bonukset.
Vinot hampaani oikaistiin ilmaiseksi. Olen töissä hammasklinikalla.