Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työpaikkaetuja sinulla on?

Vierailija
13.01.2018 |

Alkoi tuosta Finnair-keskustelusta kiinnostaa. Voin sitten miettiä alan vaihtoa :).

Itse olen kunnan palveluksessa. Saan ostaa kunnan kuntosalille kortin alehintaan ja viisi liikuntaseteliä vuodessa. Muita etuja en keksi.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset työkaverit.....

Kuntosali- uimahalli maksuista työnantaja korvaa 40 %

Kultasepänliikkeeseen - 20 %

Teatterilipuista myös -20%

Joihinkin liikkeisiin myös  ostoista-20%

Palkka kk. 15.s päivä

Vierailija
22/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan palveluksessa olen ja saan käyttää asiakaskortin hinnalla (10e) rajattomasti kunnan urheilupaikkoja, lähinnä siis uima- ja urheiluhallit. Lisäksi teattereihin/konsertteihin jotka järjestetään kunnan tiloissa saa joskus ostettua edullisempia pääsylippuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasetu, liikuntaetu, työterveyshuolto, bensat, ei työaikaa (mutta tulosvastuu), lomapäivien lisäksi saa palkatontakin suht helposti anoessa. Muutama kollegoistani on töissä vain kesäkauden (maalis-syys) ja talvet asuu ulkomailla. Bonuksia hyvistä myynneistä.

Noin muuten se onkin sitten stressaava työ pitkillä työpäivillä, että nuo edut tuntuu melko mitättömiltä työmäärään nähden.

Vierailija
24/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan käydä uimahallissa firman laskuun rajattomasti.

Vierailija
25/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laaja työterveyshuolto, kahvit ja välipalat (useimmiten hedelmiä), joustavat liukuvat työajat, joustava työn ja vapaa-ajan yhteensovittaminen (ts. saa yleensä pienelläkin varotusajalla vapaapäivän), palkalliset lasten neuvolakäynnit ja omat työterveydenhoitokäynnit, kuntosali, ohjattu liikunta, hierontatuoli johon saa käyttää työaikaa viikottain, ylimääräiset vapaa-ajan tapahtumat ja reissut, juhlat paristi vuodessa, bonukset firman tuloksesta, tykysetelit 10kpl/kk jne.

Vierailija
26/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen kuntosali ja uimahalli. Ihan kiva, jos asuisin paikkakunnalla, mutta työpäivinä en kerkeä ja vapaapäivinä en lähde 20min ajomatkan päähän vain salille tai uimaan :D Paikallisleipomon tuotteista lisäksi olikohan -15% alea. Samasta syystä olen hyödyntänyt tuota etua ehkä kahdesti kahden vuoden työssäkäynnin aikana.

Kunnalla töissä.

Vierailija
27/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 € virikekortille vuodessa, kahviautomaatti x 2, kaksi kertaa viikossa täytetyt leivät, muina päivinä hedelmiä tai jogurttia, kattava työterveysvakuutus, bonusjärjestelmä, muutaman kerran vuodessa syömään ravintolaan (usein joku fine dining -paikka).

Vierailija
28/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kumma on bonarit?

Vierailija
29/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, jossakin kunnan kuntosalilla saataisiin ilmeisesti käydä ilmaiseksi/edullisesti tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan. Lounas saadaan reilulla eurolla mutta se on syötävä samalla kun lapset syö. Kihomatoja, täitä, erilaisia flunssia on tarjolla paljon. Vessapaperit, hanavesi, saippua ja käsidesi saadaan talon puolesta. Liikuntaseteleitä en saa, koska olen määräaikainen.

Lastentarhanopettaja kunnassa

Vierailija
30/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia saa juoda rajattomasti, kokouksista jääneet pullat saa syödä. Kattava työterveyshuolto. Puhelinetu ja työmatkasetelit.

Vierailija
31/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen kuntosali ja uimahalli. Ihan kiva, jos asuisin paikkakunnalla, mutta työpäivinä en kerkeä ja vapaapäivinä en lähde 20min ajomatkan päähän vain salille tai uimaan :D Paikallisleipomon tuotteista lisäksi olikohan -15% alea. Samasta syystä olen hyödyntänyt tuota etua ehkä kahdesti kahden vuoden työssäkäynnin aikana.

Kunnalla töissä.

Täh? Onko 20 min automatka pitkä?

Asun siis itse kaupungissa.

Vierailija
32/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valtiolla ja meillä on liukuva työaika. Tosin suurin osa palavereista alkaa klo 8 ja paikalla on oltava. Usein perjantaina viimeinen palaveri alkaa klo 15 jälkeen, koska "meillä on onneksi liukuma, ei ole pakko lähteä klo 16 kotiin". Työterveys on onneksi vähän enemmän kuin minimi eli saa mennä muissakin asioissa kuin konkreettisesti työstä johtuvista. Lounasseteleitä saa nettipalveluna, kunhan varaa palveluntarjoajalle omista rahoistaan osan etukäteen.

Mutta tärkein etu on leikattu lomaraha eli vaikka työllisyys paranee kuukausi kuukaudelta, julkisen sektorin lomarahaleikkauksia ei peruta.

Ja sitä lomaa on ainakin minulla vain 30 vrk/vuosi.

Vierailija
33/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Erilaisia henkilökunta-alennuksia

- Ilmainen nettiyhteys kotona (hidas)

- vuosibonukset

- pari lahjakorttia vuosittain (joitain satasia)

- Liki ilmainen kuntosali työnantajan tiloissa

Vierailija
34/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounas- ja puhelinetu, ePassiin 200 euroa/vuosi, punttisalin kuukausimaksuun pieni alennus, teet ja kahvit, hyvä työterveyshuolto, liukuva työaika ja bonusjärjestelmä.

Vierailija
35/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto, asunto ja luottokortit vapaasti käytössä (luonnollisesti järkeä käyttäen).

Vierailija
36/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaton kahvi.

Sairaskuluvakuutus (kattaa myös vanhat viat).

Puhelinetu...mutta en ottanut.

Vierailija
37/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin, nettiliittymä, lounasetu, liikunta- ja kulttuurietu. Työpaikalla juomia ja hedelmiä, kerran viikossa aamiainen.

Ei tuu muuta mieleen.

Vierailija
38/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin, nettiliittymä, lounasetu, liikunta- ja kulttuurietu. Työpaikalla juomia ja hedelmiä, kerran viikossa aamiainen.

Ei tuu muuta mieleen.

Niin ja työterveys tietty.

Vierailija
39/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveys on yksityisellä ja netistä voi varata kätevästi ajan.

Enää ei tarvitse mennä terveyskeskukseen jonottamaan.

Vierailija
40/50 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5% ruuasta. K-ryhmässä siis työskentelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi