Huomionhakuinen tyttöystävä. Pitäisikö erota suosiolla?
Muuten vaimomateriaalia, mutta liiankin sosiaalinen varsinkin miesten kanssa. Esimerkkinä unohtaa käytännössä minut kun tapaa tuttaviani ja kavereitani. Baarissakin häntä ja jotain muuta miestä luullaan pariksi kun on niin kovasti asiaa ja hauskaa riittää. Sitten kauheat raivokohtaukset kotona kun olen pahalla päällä ja ihan turhaan mustasukkainen kun hän vaan tutustuu ihmisiin. Kaikki helvetin instat ja muut somet tietenkin löytyy satoine seuraajineen ja miehethän jaksaa kommentoida jatkuvasti. Ei jaksa enää...
Kommentit (32)
Jep. Jätä se emakko. Ei kannata sekaantua tuollaisiin sometyrkkyihin.
Vierailija kirjoitti:
En näe ongelmaa. Ehkä teidän pitäisi erota, eihän kukaan jaksa noin rasittavaa miestä.
Et tietenkään näe ongelmaa. Olet varmaan sellainen universaali ja vapaa nykaikainen nainen joka saa tehdä mitä tahansa ja jos mies pahoittaa miehensä se on hänen häpeä.
Etkö nähnyt tytön tyrkkyprofiileja somessa ennenkuin aloit seurustelemaan?
"Sitten kauheat raivokohtaukset kotona kun olen pahalla päällä ja ihan turhaan mustasukkainen kun hän vaan tutustuu ihmisiin." Tuossa tuli mielestäni kiteytettynä teidän parisuhteenne varsinainen ongelma, eli ette osaa kommunikoida tunteistanne suoraan. Raivoaminen, pahantuulisuus ja mustasukkaisuus eivät ennusta teille kovin vakaata tulevaisuutta, joten ellette yksissä tuumin lähde työstämään ongelmaanne vaikka ulkopuolisen parisuhdeterapeutin kanssa, en valitettavasti usko että teidän kannattaa jatkaa yhdessä.
Tee tyttöystävälle palvelus ja laita suhde jäihin. Itsekin tunnen yhden pariskunnan, jossa mies möllöttää baarissa vihaisena ja käy repimässä tyttöystävän tanssilattialta pois ja mutenkin vaan vahtaa koko illan naama norsun v:llä. Nainen on iloinen ja ulospäinsuuntautunut ja ihmettelen miksi ei jätä koko mustasukkaista mörökölli-ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö nähnyt tytön tyrkkyprofiileja somessa ennenkuin aloit seurustelemaan?
En itseasiassa nähnyt kun en itse somea juurikaan harrasta.
Kyllä minä ymmärrän miksi harmittaa tuollainen tilanne. Joskus teininä olin itsekin tavattoman huomionhakuinen ja käyttäydyin juurikin noin muiden miesten seurassa. Se oli jonkinlaista hyväksynnän hakemista. Mutta väärin ja loukkaavaa se on toista kohtaan, eri asia olla ystävällinen ja sosiaalinen kuin loputtoman huomionkipeä.
Mitähän tyttöystäväsi miettisi jos sinä tekisit samaa?
Jätä se. Tuosta on vielä matkaa henkiseen kasvuun.
-nainen 31v
Vierailija kirjoitti:
"Sitten kauheat raivokohtaukset kotona kun olen pahalla päällä ja ihan turhaan mustasukkainen kun hän vaan tutustuu ihmisiin." Tuossa tuli mielestäni kiteytettynä teidän parisuhteenne varsinainen ongelma, eli ette osaa kommunikoida tunteistanne suoraan. Raivoaminen, pahantuulisuus ja mustasukkaisuus eivät ennusta teille kovin vakaata tulevaisuutta, joten ellette yksissä tuumin lähde työstämään ongelmaanne vaikka ulkopuolisen parisuhdeterapeutin kanssa, en valitettavasti usko että teidän kannattaa jatkaa yhdessä.
Ei tässä varmaan mikään terapeutti auta. Taino en tiedä, ehkä joku asiantuntija saisi naisen ajattelemaan minunkin puoltani asiasta. Tällä hetkellä tilanne on se, että vaikka itse olen kyllä sen murjottamisen jne. lisäksi myös kertonut mistä se johtuu niin hän ei ymmärrä. Hän vaan omien sanojen mukaan on sellainen ja ei näe mitään ongelmaa.
Mulla oli tuollainen poikaystävä, eikä siitä vaan tullut mitään vaikka 10v yritettiin. Miehen huomionkipeys oli järkyttävää. Haaremi seurasi perässä ja hän kilpaili kanssani jopa sukulaisteni suosiosta. Ihan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Tee tyttöystävälle palvelus ja laita suhde jäihin. Itsekin tunnen yhden pariskunnan, jossa mies möllöttää baarissa vihaisena ja käy repimässä tyttöystävän tanssilattialta pois ja mutenkin vaan vahtaa koko illan naama norsun v:llä. Nainen on iloinen ja ulospäinsuuntautunut ja ihmettelen miksi ei jätä koko mustasukkaista mörökölli-ukkoa.
Niin. Käytännössä nämä miehet luulevat, että nainen yrittää iskeä heitä. Elleivät siis ole sen verran tuttuja että tietävät hänen olevan varattu. Silloin tilanne on lähinnä vaivaannuttava heidänkin mielestä.
Sanan "vaimomateriaali" käyttäminen kertoo ap:sta jo tarpeeksi. Ja nainen varmaan ei myöskään pidä ap:ta "aviomiesmateriaalina" ja siksi käyttäytyy noin.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minä en ole mikään mörökölli tai mustasukkainen ukko vaan omaan itsekkin laajan tuttavapiirin. Joku raja käytökselläkin täytyy vain olla jos haluaa parisuhteessa elää.
Erotkaa suosiolla. Ei tuosta mitään tule. Tuollaiselle naiselle sopii joku tauski jolla on vastaavanlaiset kuviot menossa ja parisuhde siinä kakkosroolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä varmaan mikään terapeutti auta. Taino en tiedä, ehkä joku asiantuntija saisi naisen ajattelemaan minunkin puoltani asiasta. Tällä hetkellä tilanne on se, että vaikka itse olen kyllä sen murjottamisen jne. lisäksi myös kertonut mistä se johtuu niin hän ei ymmärrä. Hän vaan omien sanojen mukaan on sellainen ja ei näe mitään ongelmaa.
Jos tyttöystävääsi ei - huom, asiallisista ja rauhallisista perusteluistasi huolimatta - motivoi lähteä yhdessä ratkomaan suhteenne umpikujalta kuulostavaa tilannetta, niin ikävä kyllä se ero on todennäköisesti sitten parempi ratkaisu. Nykyistä käyttäytymismallia noudattamalla te tulette vain myrkyttämään toistenne elämät.
T. kommentoimasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minä en ole mikään mörökölli tai mustasukkainen ukko vaan omaan itsekkin laajan tuttavapiirin. Joku raja käytökselläkin täytyy vain olla jos haluaa parisuhteessa elää.
No kyllä tuo aika oudolta kuulostaa, että pitäisi sinun kanssa vaan nököttää,jos menette jonnekin tapaamaan kavereita. Ja mustasukkaiselta kuulostaa, jos etenkin miesten kanssa sosialisointi häiritsee. Ja jos et tosiaan ole mustasukkainen, niin ehkä hän ei vaan halua elää paisuhteessa ja siksi käytöksellä ei ole rajaa. Sitten kannattaa jättää, jos tuntuu siltä, ettei kunnioita sinua tai et keskustelemalla saa mitään järkevää syytä sopimattomalle käytökselle.
Aina on hyvä syy erota, muista polttaa siltoja maksimit sen aikana
Taidatte olla aika nuoria molemmat ? Alle kolmekymppisiä ?
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla aika nuoria molemmat ? Alle kolmekymppisiä ?
Nuoria ja nuoria. Joo alle kolmpikymppisiä mutta ei nyt kovin monella vuodella.
Huomiohakuinen. Jos et tykkää, eroa.
En näe ongelmaa. Ehkä teidän pitäisi erota, eihän kukaan jaksa noin rasittavaa miestä.