Huomionhakuinen tyttöystävä. Pitäisikö erota suosiolla?
Muuten vaimomateriaalia, mutta liiankin sosiaalinen varsinkin miesten kanssa. Esimerkkinä unohtaa käytännössä minut kun tapaa tuttaviani ja kavereitani. Baarissakin häntä ja jotain muuta miestä luullaan pariksi kun on niin kovasti asiaa ja hauskaa riittää. Sitten kauheat raivokohtaukset kotona kun olen pahalla päällä ja ihan turhaan mustasukkainen kun hän vaan tutustuu ihmisiin. Kaikki helvetin instat ja muut somet tietenkin löytyy satoine seuraajineen ja miehethän jaksaa kommentoida jatkuvasti. Ei jaksa enää...
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Etkö nähnyt tytön tyrkkyprofiileja somessa ennenkuin aloit seurustelemaan?
Eilen laitoin itteni tinderiin ja sain heti naiselta mätsin. tsiigasin kuvat. jokaisessa kuvassa stringit ja perse pystyssä ja vika oli mis ilman rintsikoita mut kädellä peittäny daisat. Se otti vielä ite yhteyttä jne.. Oli kyllä kaunis, mutta en etsi sellasta gimmakaveria.. Olis ollu pelkkää tuuppausmateriaalia... mut sekin sano, että ei pelailijoille ja ettii vakavaa suhdetta.. kuvista päätellen en saanu sellasta kuvaa siitä ihmisestä. Mä sanoin sen ihan suoraan sille, että mä en valitettavasti halua edetä edes treffeille asti. Jos bööna ettii vakavaa suhdetta, niin vois laittaa eri valokuvat eikä paljastaa itteensä koko kansalle. Huomenna sit toisenlaisen kanssa deitit.
Olet ilmeisesti mustasukkaista sorttia, siihen saattaa olla aihetta, mutta ei välttämättä.
Kun naisella on paljon miespuolisia ystäviä, niin varmasti joku niistä haluaisi panna häntä vaikka kuka muuta välittäisi, se että onnistuisiko riippuisi naisesta, mutta lähes jokainen nainen pettää jos ei usko jäävänsä kiinni (naisella on oikeus omiin tunteisiin)
http://myrskykari.tripod.com/psykiatria/huomionhakuinen.html
Sairas se on. Ja sinänsä turha olla vihainen kun tuskin itse käytökselleen mitään voi, mutta kannattaa miettiä jaksatko tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollainen poikaystävä, eikä siitä vaan tullut mitään vaikka 10v yritettiin. Miehen huomionkipeys oli järkyttävää. Haaremi seurasi perässä ja hän kilpaili kanssani jopa sukulaisteni suosiosta. Ihan sairasta.
10 vuotta? Jestas sulla on pitkät piuhat, itse oisin katsellut moista vain 4kk.
Suomi on psykologian edelläkävijä maa ihmiskunnassa. Näin on fakta. Ja fakta on näiden määritelmien mukaan narsistinen sadistinen vaarallinen nainen. Sanoitpa mitä tahansa. Kamelinpaskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen laitoin itteni tinderiin ja sain heti naiselta mätsin. tsiigasin kuvat. jokaisessa kuvassa stringit ja perse pystyssä ja vika oli mis ilman rintsikoita mut kädellä peittäny daisat. Se otti vielä ite yhteyttä jne.. Oli kyllä kaunis, mutta en etsi sellasta gimmakaveria.. Olis ollu pelkkää tuuppausmateriaalia... mut sekin sano, että ei pelailijoille ja ettii vakavaa suhdetta.. kuvista päätellen en saanu sellasta kuvaa siitä ihmisestä. Mä sanoin sen ihan suoraan sille, että mä en valitettavasti halua edetä edes treffeille asti. Jos bööna ettii vakavaa suhdetta, niin vois laittaa eri valokuvat eikä paljastaa itteensä koko kansalle. Huomenna sit toisenlaisen kanssa deitit.
Oih, ihanaa että löytyy miehiä, jotka eivät heti lankea paljaan pinnan edessä! Toivottavasti löydät ihanan tyttöystävän. :)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Käytännössä nämä miehet luulevat, että nainen yrittää iskeä heitä. Elleivät siis ole sen verran tuttuja että tietävät hänen olevan varattu. Silloin tilanne on lähinnä vaivaannuttava heidänkin mielestä.
Joo, kyllä se sosiaalinen ja iloinen käytös on parisuhteessa olevalle täysin asiatonta. Kaveritkin vaivaantuvat jos miehen tyttöystävä erehtyy hymyilemään ja juttelemaan. Naama norsunvitulla on ainoa oikea käytösmalli parisuhteessa elävälle naiselle, jos on muita uroksia paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih, ihanaa että löytyy miehiä, jotka eivät heti lankea paljaan pinnan edessä! Toivottavasti löydät ihanan tyttöystävän. :)
Tänään deitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Käytännössä nämä miehet luulevat, että nainen yrittää iskeä heitä. Elleivät siis ole sen verran tuttuja että tietävät hänen olevan varattu. Silloin tilanne on lähinnä vaivaannuttava heidänkin mielestä.
Joo, kyllä se sosiaalinen ja iloinen käytös on parisuhteessa olevalle täysin asiatonta. Kaveritkin vaivaantuvat jos miehen tyttöystävä erehtyy hymyilemään ja juttelemaan. Naama norsunvitulla on ainoa oikea käytösmalli parisuhteessa elävälle naiselle, jos on muita uroksia paikalla.
Olisikin vain hymyilystä ja juttelusta kyse.
"Ditch the bitch."