Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan työkkärin kurssista 9€/päivä, lastenhoito 40€/päivä

Vierailija
13.01.2018 |

Pääsin viiden päivän kurssille, kivaa! Valitettavasti lastenhoito viideltä päivältä maksaa 200€ kaupungin tilapäisessä varhaiskasvatuksessa, JOS heillä on tilaa. Yritän nyt miettiä miten saan tienattua tuon 200€ jotta pääsen kurssille ja vältän karenssin. Ja mitä ihmettä minä teen jos en saakaan sitä tilapäisen hoidon paikkaa? Tyttö on eskarissa, tarvitsee hoidon 4h eskarin päälle ja poika 3,5v tarvitsee kokopäivähoidon. Sukulaisia ei ole auttamassa valitettavasti, mies taas on töissä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen maksaa, sinähän jäät jo miinukselle.

Vierailija
2/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan, niin minä tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko säästöjä?

Vierailija
4/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy huumeita, ryöstä ihminen, varasta, murto, etc. Tätä on monen elämä jos toimeentulotuki viedään.

Ei kaikki aio olla nälissään ja uikuttaa. Ei kaikki ole rastatukkaisia pilvipää nössöjä.

Vierailija
5/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy sipilältä

Vierailija
6/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

200€ on kuitenin aika pieni hinta siitä, että pääset osallistumaan ja aktivoitumaan kurssille! Se voi saada sinut motivoitumaan työnteosta ja pääset töihin. Sitten työstä saat palkkaa ja tuo 200€ ei tunnu enää missään. Mieti tältä kannalta :)

Vierailija
7/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persehedelmät mukaan.

Vierailija
8/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöjä minulla ei enää ole jäljellä. Avomieheltä en kehtaisi pyytää rahaa, oma kurssini kuitenkin kyseessä mutta minulle 200€ on suuri raha kuitenkin. Ap

Vierailija
9/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin nuoremman ihan piruuttani mukaan. Ehkä vanhemmankin jotta menisi helposti 😆 voi hyvin olla eskarista viikon pois.

Vierailija
10/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mäkin mietin et mihin tuon lapsen vien ku pitää mennä aktiivimalliin. Kotihoidontuki loppuu ens kuussa.

Tietääks joku täällä? Vai voiko lapsen ottaa mukaan työharjottelupaikkaan?

Vierailija
11/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä myös työttömyyspäivärahan jokaiselta arkipäivältä vähintään 32,40e, eli yhteensä 41,40e/pv, eli peräti 1,40e/pv jäät (bruttona) plussalle päivähoitomaksun jälkeenkin. Jos mies on koko ajan töissä, niin luulisi hänellä myös olevan varaa maksaa tuostakin kuluerästä edes puolet.

Vierailija
12/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästöjä minulla ei enää ole jäljellä. Avomieheltä en kehtaisi pyytää rahaa, oma kurssini kuitenkin kyseessä mutta minulle 200€ on suuri raha kuitenkin. Ap

Mites sitten jos/kun saat töitä ja lapset joutuu menemään päiväkotiin, joudutko pyytämään avomieheltä puolet lasten hoitomaksusta vai ajattelitko maksaa ne itse kokonaan? Vai onko tämä avomies edes lasten isä?

Vierailija
13/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on... Mutta...

Ensinnäkin, eikö mitään voi mistään maksaa? Pitääkö kaiken aina olla "köyhälle" ilmaista? Toisaalta, jos olet noin köyhä mitä annat olettaa, niin ei ne viikon hoitomaksut noin suuret ole. Köyhälle sekin on ilmaista, tai lähes maksutonta.

Vierailija
14/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen kuulu maksaa.

Vierailija
15/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset, joista päivähoitokulut aiheutuu, on puoleksi miehen

Vierailija
16/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset saa työttömyysturvan korotusosaa? 200pv täynnä?

Vierailija
17/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haen saikkua tämän pupukurssin ajalle. Laitan työkyvyttömyyseläkkeen vireille. Lukekaa uuninpankkopoika blogia.

Vierailija
18/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on tilapäinen hoidontarve. Entä jos päivälodit ovat täynnä?

Jos kyseessä olisi pidempi työsuhde, vaikka muutaman kuukauden tai työharjoittelu niin luonnollisesti lapsi olisi päivähoidossa eikä ongelmia olisi. Tilapäisen hoidon järjestäminen pienillä tuloilla (työmarkkinatuki) on pulmallista. Kiva toki välillä päästä pois kotoa... Ap

Vierailija
19/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole miehen lapsia myös? Kuuluuhan asia ja maksut myös sille. Maksatte puoliksi.

Tai jos ei, niin mites lasten isä?

Vierailija
20/38 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten jos/kun saat töitä ja lapset joutuu menemään päiväkotiin, joudutko pyytämään avomieheltä puolet lasten hoitomaksusta vai ajattelitko maksaa ne itse kokonaan? Vai onko tämä avomies edes lasten isä?

Sittenhän saan palkkaa työstäni eikä lasyenhoidon järjestäminen ole ongelma. Ap