Laihat ihmiset! Mikä on suurinta herkkuasi?
Kuinka usein herkuttelet?
Kommentit (51)
Jäätelö. Jäätelöä menee litra viikossa, joskus kaksi. Lisänä itse tehdyt suklaakeksit silloin kun jaksaa tehdä. Kaakao on hyvää ruskean sokerin kanssa. Joulun aikaan meni suklaata, myös niitä Fazerin haukuttuja 250 g:n levyjä. (Niissä ei muuten ole palmuöljyä, jos ostaa esim. sinistä, tummaa tai hasselpähkinää.)
Letut, gluteenittomat sellaiset, jotka valmistuu voista, jostain maitotuotteesta (jugurtti tai kerma yleensä), munista ja perunajauhosta. Nää on mun sunnuntaiaamun herkku (silloin kun olen sunnuntaina lomalla tai vapaapäivällä). Päälle chia-marjahilloa ja kermavaahtoa.
Fathead pizza, niin hyvää että vois syödä vaikka joka päivä.
Pikasuklaa, nopea suklainen kaakaoherkku, toimii hyvin päiväkahvin kaverina. 15g tummaa kaakaojauhetta ja puoli desiä kuohukermaa vispataan vimmatusti mukissa vaahdoksi, maun mukaan hieman makeutusta sekaan, itse laitan yleensä puoli tl vaniljasokeria.
Suklaa, jäätelö, kinuski kaikissa muodoissa, munkit sun muut erilaiset leivokset... voin syödä miten paljon vaan koska en liho millään 😋
Joka ilta herkuttelen. Päivän kokonaiskalorimäärä ei kuitenkaa ole kummoinen, koska syön pieniä annoksia.
Suolakurkut ja oliivit, ja ne miedot peperonipippurit (?). Uuniperunat itse tehtynä, ja linssikastike ja pasta tosi tulisena, kung pao tofu ja mapo tofu myös, itse tehtynä siis.
Sitten vegaaninen hasselpähkinäsuklaa, ja tosi tumma suklaa.
Inhoan yli kaiken esim. jäätelöä ja tavallisia karkkeja, olen inhonnut aina.
Herkuttelen jollakin noista joka päivä.
Suklaa kaikissa muodoissa. Useamman kerran viikossa tulee syötyä, joskus päivittäin. Mutta yleensä riittää pieni annos kerrallaan, esim. kaksi riviä levystä, yksi leivos jne.
Sushi on suurinta herkkuani. Sitä ei vaan tule syötyä kovin usein. En tiedä mikä tässä lasketaan herkutteluksi, jos karkit, sipsit ja leivonnaiset herkuttelen tuskin koskaan sillä en ole juuri makean perään. Mutta jos tavallinen ruoka kelpaa herkuksi (vaikkapa jälkiuunileipä + koskenlaskija + kevätsipuli + tomaatti tai maustamaton jugurtti + tuoreet hedelmät) herkuttelen melkein joka päivä.
Ei ole mitään erityisiä herkkuja. Oikein tehty ruoka on aina hyvää, mutta kuitenkin vain polttoainetta keholle. En hemmottele itseäni ruoalla.
Jokainen ateria on mulle nautinto. En ymmärrä sitä ajattelutapaa, että syödään ankeeta tai pahaa ruokaa vain siksi, ettei sitä söis liikaa ja sitten kuitenkin mätetään jälkeenpäin täytteeksi kaikkea epätervellistä ja muka hyvää. Kun jokainen ateria on valittu sen perusteella, että se on hyvää, niin ei tule mitään erillisiä herkutteluntarpeita. Sipsit, karkit, kaikenmaailman "herkuttelujäätelöksi" tituleeratut jätti jätskipurkit, teolliset pullat, keksit, kääretortut yms. ei ne ole oikeasti edes hyvää. Ennen pidin niitä herkkuina, mutta kun olin ilman niitä riittävän kauan ja panostin oikeasti hyvään ja herkulliseen ruokaan, niin ei tuota edellä listattua moskaa enää tee yhtään mieli, suorastaan oksettaa ajatellakin niitä. Joskus jossain kahvipöydässä tullut sorruttua johonkin tuollaiseen herkkuun ja jälkiseuraamukset oli aivan kamalat; turvotti, pieretti, närästi, kamala jälkimaku.
Sipsit, kebab, pakaste pizzat, hömnömnömn... pääsääntöisesti näin... 3-5 krt viikossa.
Jälkiuuniruispalat, suolakurkku, juustot, punaviini, hapankaali.
Hui pitääkin lähteä taas jääkaapille, tuli nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Suklaa kaikissa muodoissa. Useamman kerran viikossa tulee syötyä, joskus päivittäin. Mutta yleensä riittää pieni annos kerrallaan, esim. kaksi riviä levystä, yksi leivos jne.
Sama täällä. Sipsejä syön sellaisen pienen pussin 1-2 vkon välein, jotain herkkua menee lähes päivittäin. 162 cm, 43 kg.
Kaikki suolanen, hampurilaiset, ranskalaiset, sipsit jne ja erityisesti kaikki hyvä ruoka. Makeita herkkuja syön aika kohtuudella esim. 1 rivi sulaata riittää jos iskee makean himo.
Leivonnaiset, lätyt, pulla, donitsit. Syön noin kerran viikossa.