Tyttöystäväni on viulisti :( :(
Olen jo pitkän aikaa seurustellut upean tytön kanssa, tulemme loistavasti toimeen, ymmärrämme toisiamme täysin, tuomme toistemme elämään paljon iloa, välitämme toisistamme kauheasti. Mielelläni jatkaisin tämän elämäni rakkauden kanssa vaikka elämäni loppuun saakka, mutta on se yksi jättimäinen ongelma: ammatiltaan tyttöystäväni on viulisti!
Koko suhteemme ajan olen paininut tämän ongelman kanssa. En tiedä mitä tehdä, en tiedä voiko tuon ongelman yli päästä. Kenties pitää vain lopettaa suhde, vaikka se kipeää tekisikin, kuin raastaisin sydämeni rinnastani. Eihän viulistin kanssa voi mennä naimisiin, tehdä lapsia,...
Aivan kauheaa kun tuo yksi suuri kirous pilaa muutoin täydellisen suhteen. Mikä neuvoksi? Mitä itse tekisitte?
Kommentit (32)
Parempi erota tässä vaiheessa sitten, ettei kulu vuosia enempää hukkaan molemmilta. Joskus on syitä joita muut eivät ymmärrä.
Heh, ja sinä poikaystävänä sitten mitä ilmeisimmin basisti :-)
Vierailija kirjoitti:
aplle mitalli, hyvä provo
Hämmästyn aina kerran toisensa jälkeen kun ihmiset ottavat mitä typerimmät aloitukseni tosissaan.
ap
Oma puoliso soittaa harmonikkaa.👍
Minä ajattelin että tästä oli tarkoitus tehdä hauska hömppäketju jauhenlihan tapaan, mutta ap olikin vaan tyhmä naisvihatosikko.
Olisit tyytyväinen! Eikös sitä sanota, että viulistit vinguttavat myös vi**ua antaumuksella?
Vierailija kirjoitti:
Itsen suostun tapailemaan vain harpisteja.
Mulla sama rajoite, mutta pystyn parisuhteeseen vain loistavan nahkafagotin soittajan kanssa. Heitä ei naisissa monta ole. Onneksi löysin omani. Hän tykkää pamputuksesta.
t. Polliisi
Huilistit arvostetaan kumppanina korkeammalle.
Ap, sä olet huono provoilija. Annahan kun kerron.
1. Et huomannut, että kaikki tässä ketjussa tajusivat, että aloitus on provo ja vastasivat sen mukaisesti.
2. Et huomannut vastuksista, että provoasi pidettiin todella tyhmänä, mitä se olikin.
3. Et tajua, että suurin osa AVn aloituksista on provoja. Monet huonoja, mutta toisaalta provoilun taso on korkea. Sitä ei tällaisella typeryydellä haasteta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Te ihmiset olette käsittämättömän hölmöjä jos te otitte tämän tosissanne. Tämä oli silkkaa parodiaa tästä vauvapalstasta, näiden av-mammojen typeristä ongelmista, hemmetin tuhansista keskusteluista mitä ne käy parisuhteisiinsa liittyen, kun aina on miehessä jokin yksi vika mikä on niin kauhea maailmanloppu! "Apua, mieheni tunnusti että eilen kännissä suuteli toista naista. Olen itkenyt niin kamalasti. Otanko avioeron?". Ei tuollaista voi ottaa tosissaan! Ihan täysiä vitsiongelmia. No, minulla on se suuri ongelma että elämäni rakkaus on viulisti, olen itkenyt niin kauheasti. On tämä elämä kauheeta!
ap
Sorry, sun "parodia" oli vaan huono.
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso soittaa harmonikkaa.👍
Oi, niin minunkin!
aplle mitalli, hyvä provo