Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin aurinkolomalle. Säälittävää?

Nakukikkeli
13.01.2018 |

Mä haluisin lähtä lomalle mut tuskin saan ketään messiin ja totta puhuakseni en jaksa edes kysellä. Oon töiden vuoksi aivan poikki ja haluisin päästä hetkeksi pois oravanpyörästä ja ladata akkuja lämpimän auringon alla.

Kelailin et jos lähtisin kaverin kans niin se menis dokaamiseks ja se ei oo hyvä juttu rentoutumisen kannnalta. Tulisin takas vain entistäkin väsyneempänä jättikankkusen kera. Onko kukaan käyny yksin reissussa. Onko jengi pitänyt omituisena?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa löytää joku samanhenkinen matkakaveri, joka mun puolesta asuis vaikka toisessa hotellissa. Päivällä tekis mitä kumpikin tykkää, yhdessä tai erikseen. Illalla olis kuitenkin kiva treffata ja mennä syömään ja baariin tai kävelylle rantaraitille.

Vierailija
22/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ihanaa löytää joku samanhenkinen matkakaveri, joka mun puolesta asuis vaikka toisessa hotellissa. Päivällä tekis mitä kumpikin tykkää, yhdessä tai erikseen. Illalla olis kuitenkin kiva treffata ja mennä syömään ja baariin tai kävelylle rantaraitille.

Niin, se huono puoli yksinmatkailussa on että seuraa ei ole saatavilla jos sitä ei itse lähde etsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaakäyttömaksu maksetaan jos yksi matkustaja majoittuu hotellihuoneeseen joka on mitoitettu useammalle hengelle.

Olisiko sinulla jotain linkkiä tuohon koskaan näkemääni maksuun?

Vierailija
24/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies (?) M52, naisen maailma on pikkasen erilainen kuin miehen. En sano, etteikö nainen voi matkustaa yksin, mutta naisen on kuitenkin turvattomampaa matkustaa yksin joissain paikoissa kuin miehen. 

Totta, ja siksi matkustuskohteen valinnassa tulee olla tarkkana.

Länsimaisen kulttuurin maissa minulle ei ole tullut ongelmia.

Vierailija
25/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuoria tuttavia, naisia jotka reissaavat yksin ympäri maailmaa. Faceen tulee kadehdittavia kuvia kiipeilyistä, valaista, hylkeistä, surffauksesta, laskettelusta jne. Australia, Islanti, Nepal, Indonesia, jne. He tapaavat kai samanlaisia tyyppejä matkalla, koska kuvissa jengi vaihtelee.

Itse varmaan lähtisin joogamatkalle tai muulle lìikuntareissulle tai tuttavan aparttementtiin. Onhan se ihanaa kun mikään ei rajoita, tai kukaan 😊

Vierailija
26/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut monta kertaa yksin sillä rakastan matkustelua yli kaiken ja kavereita mulla ei ole. Enemmän tykkään kaupunkilomista yksin ja aurinkolomilla käyn sitten perheen kanssa. Olen toki tehnyt aurinkolomia myös yksinkin, ne vaan ovat mielestäni kivempia kun on seuraa.

Vierailija
27/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaakäyttömaksu maksetaan jos yksi matkustaja majoittuu hotellihuoneeseen joka on mitoitettu useammalle hengelle.

.

Esim. Tjäreborgilla näkyy hintaerittelyssä

Vierailija
28/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kvg

Vierailija
29/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinusta on kyllä se, että selkä on vaikea rasvata.

Ihanat muistot yksin reissaamisesta, mutta onneksi mulla samanhenkinen, vain vähän juova matkakamu, jonka kanssa uskallettu Afrikkaankin.

Miehen kanssa käydään oudoissa paikoissa ja perheen kanssa sitten pakettilomilla. Kohta jää lapset reissuista pois 😉

Vierailija
30/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Esim. Tjäreborgilla näkyy hintaerittelyssä

Unohdin valmismatkat, kun en sellaisella ole täysi-ikäisenä käynyt. Pahoittelut.

Vierailija
31/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuommoinen onkin jollain pakettimatkoilla, mutta normaalisti on vain yhden ja kahden (no, jopa 3) hengen huoneita. Kahden hengen huone on samanhintainen, vaikka sinne majoittuu vain yksi. Eli sillä tavalla tulee "kalliimmaksi". Yhden hengen huoneita on aika vähän, joten sellaista ei ehkä saa, vaikka haluaisi.

Vierailija
32/32 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina matkustanut yksin tai lasten kanssa, ilman toista aikuista. No problem. Räätälöinnitselleni sopivan reissun, en käy pakettimatkoilla.

Kerran yksi puolituttu tuppasi mukaan, kun olin lähdössä vakipaikkaani ulkomailla.

Ajattelin, ettei hänestä ole harmia, mutta olipa lopulta stressiloma. Eli stressi tuli seuralaisesta. Eri asia voisi olla, kun seurana on joku hyvä ystävä, oma puoliso tms. Minulla vaan ei ole noita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi