Olen melko varma, että rakastan lemmikkieläimiäni enemmän kuin te penskojanne.
Kommentit (6)
Sitten sain lapsen ja ymmärsin mistä rakkaudessa on kyse. Edelleen rakastan koiriani, mutta ei sitä voi mitenkään verrata oman lapsen rakastamiseen.
Eläin on eläin, ja sillä on eläimen vaistot ja tarpeet. Ainoastaan ihminen kykenee empatiaan ja rakastamaan.
ja sit samaan tyyliin voi varmasti sanoo jokanen mamma täällä " mä rakastan varmasti enemmän lapsiani kuin yksikään teistä omiaan" :)
Se oma laps (joillakin koira tai muu eläin) on meille kaikille maailman rakkain!
Minäkin rakastin koiriani enemmän kun kukaan " penskojaan" . Koirista aika jätti ja ei aikaakaan kun esikoista odotin. Nyt noita kullanmuruja on 3 kpl ja olen vuosien saatossa tullut varsinaiseksi koirien vihaajaksi. Niin se kelkka vaan kääntyy... Varo siis ap,ettei käy samanlailla!!!
Tai siis toki saat rakastaa elukoitasi ihan niin paljon kuin haluat ja ties mitä muuta päälle, mutta... niin, mitä sitten? Oliko sinulla joku pointti?
Hih, lähdetään joukolla tekemään vastaveto jollekin koira- tai kissa-aiheiselle sivustolle ;)
Ja lisäks mä oon melko varma että sä oot ap sellanen joka ei pärjäis lasten kanssa , että eläimet riittää