Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiranomistajat: Miten vaikeaa on joka ikinen päivä lähteä lenkille? Minusta hirvittävän vaikeaa!

Vierailija
13.01.2018 |

Olen tavallaan uusvanha koiran lenkittäjä, koska ennen eroa se homma oli aina miehen tehtäviä. Nyt sitten koira jäi kuitenkin minulle ja lenkkeily on uutta itselleni. Hirvittävän vaikeaa joutua jatkuvasti lähteä ulos lenkille, mutta pakkohan se on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, ja kun kerta päivässä ei edes riitä. Meillä koira on miehen hankinta, mutta tekee pitkää päivää ja minulle jää useimmiten koiran lenkitykset ja muu huolto. On onneksi ulkokoira (käy joskus sisällä mutta haluaa heti ulos), niin ei niin vakavaa jos joskus harvoin (esim itse niin sairas) jää joku lenkki välistä.

Vierailija
2/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin että lenkkeily olisi välillä haastavaa kun omistan koiran yksin ja joka lenkki on vastuullani. Lenkille meno ei kuitenkaan kertaakaan kolmen vuoden aikana ole ollut ongelma vaikka on ollut todella ankeita säitä. Aamulenkkihän piristää, päivällä pääsee työasioista mukavasti eroon lenkillä ja illalla lenkitän koiran jo hyvissä ajoin ja se vetäytyy unille siten että itse vielä hääräilen. Lisäksi koko naapurusto on tullut tutuksi lenkeillä mikä on vain lisännyt viihtymistä kotinurkilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mäkin olen miettiny et miten jengi jaksaa käydä kolme-neljä kertaa päiväs hauvan kans lenkillä. Jos ois varaa olla oloneuvoksena niin sit ehkä.

Vierailija
4/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa päivässä. Aamulenkki 5.30.

Vierailija
5/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vaikeaa, muutamassa viikossa muuttuu rutiiniksi eikä sitä sen kummemmin enää mieti.

T: 5v ajan 3 lenkkiä päivässä (sinkkutalous)

Vierailija
6/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaahan tuo on. Ei varmasti tulis lähdettyä ilman koiraa yhtä useesti ulos lenkille.

Vierailija
7/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut aikaisemminkin koiria, kuolivat toinen sairauteen ja toinen vanhuuttaan. Ei ollut silloinkaan ongelma, tykkään raittiista ilmasta. Nyt otin koiran vuosi sitten kun verenpainetauti...liikunta oli vähäistä kun aina joku syy olla menemättä ja paino oli noussut. Ulkoilu ei ole ongelma, koira on mun oma personal trainer. Aamuisin juostaan n. 20 min, jos ei ole jäätä. Lähtee päivä hyvin käyntiin. Viikonloppuna koira nukkuu hyvinkin yhdeksään ennenkuin alkaa vinkua pissille. Käytän ulkona noin puoliltaöin. Koira on narttu juuri siksi että uroksen kintunnostelu joka tolpalla hidastaa tahtia.

Verenpaine laskenut ja paino pudonnut 18 kiloa. No, ruokavaliollakin vaikutusta. Mutta olen pirteämpi ja energisempi!

Ota ap hyötyliikunnan kannalta!

Vierailija
8/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan koiran kanssa lenkille lähtemistä, en ole tässä 12 vuoden aikana tottunut vaan aina on pakkopullaa.