Sinä, joka ei pidä Whatsappissa aikaleimaa päällä. Mitä oikein salailet?
Kommentit (24)
Tykkään ärsyttää kyyliä, joilla ei muuta elämää kuin tarkkailla mm. mun WhatsApp-käyttäytymistä :-D
En mitään. En vaan jaksa, kun ihmiset kyselevät miksi en ole käynyt esim.kahteen päivään whatsapissa tai mikdi olen käynyt siellä keskellä yötä. Mitä se kenellekään kuuluu. Joskus olen myös ottanut sen pois siitä syystä, ettei tulisi katsottua milloin ihastukseni on käynyt siellä.
Mulla on nykyään siksi, koska pari frendii iniseee jos en ole vastannut, mut käyny kattoo minkä viestin olen saanu.. eio aikaa,,, ai eio aikaa olit just sillo ja silllo siellä.. ahaa ok.. no mites noi astukset taas menikää
Minulla on kyttäävä kaveri joka alkaa heti kysellä perään jos on vilkaissut whatsappia mutta ei lukenut hänen typeriä viestejään.
Ei siihen tarvita kuin yksi idiootti, jonka tuttavuuden jälkeen ei halua itsestään ja liikkeistään kertoa kenellekään. Viestimissä on se hyvä puoli, että niillä voi laittaa viestin kun on asiaa ja sen jälkeen se vastaanottaja vastaa. En yleensäkään oikein tajua koko paikallaoloajan ideaa, mitä iloa siitä on kenellekään?
Ap, eivät ihmiset ole tilivelvollisia sinulle ajankäytöstään.Jos sulle on aikaleiman puuttuminen ongelma, et ole ihan terve päästäsi.
Mulla on lukukuittaukset ja paikallaolo pois päältä kun en jaksa aina vastailla... lisäksi kyttäävä eksä.
Rikoksia ja fetissejäni. Niitä mä salailen whatsappissa.
Vierailija kirjoitti:
mikä hiton aikaleima?
Meinasin tulla kysymään samaa. Olen kyllä whatsappissa mutta en tiedä onko minulla aikaleima päällä vai ei. Enkä tiedä mistä se kuuluu käydä kaverilta katsomassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä hiton aikaleima?
Meinasin tulla kysymään samaa. Olen kyllä whatsappissa mutta en tiedä onko minulla aikaleima päällä vai ei. Enkä tiedä mistä se kuuluu käydä kaverilta katsomassa
Oletko jotenkin yksinkertainen?
ne on niillä hikkynaisilla ja miehillä jotka käy harvoin whatsappissa, tyyliin pari kertaa viikossa kun kukaan ei kaipaa. niitä sit nolottaa ku viimeinen merkintä näkyisi "oli paikalla viikko sitten"
Vierailija kirjoitti:
En mitään. En vaan jaksa, kun ihmiset kyselevät miksi en ole käynyt esim.kahteen päivään whatsapissa tai mikdi olen käynyt siellä keskellä yötä. Mitä se kenellekään kuuluu. Joskus olen myös ottanut sen pois siitä syystä, ettei tulisi katsottua milloin ihastukseni on käynyt siellä.
Samoista syistä olen itsekin miettinyt että voisin ottaa sen pois päältä. Pääsisin eroon turhasta kyttäämisestäni. Ja joskus esim. minulta kysytään "olitkos yöllä bilettämässä, kun olit ollut viideltä aamuyöstä paikalla?" vaikka tosiasiassa olen vain huonouninen ja saatan yöllä heräillessäni lukea esim. ryhmäkeskusteluun saapuneita viestejä.
Koska en aina jaksa avata tiettyjen ihmisten keskusteluja, mutta on pakko pitää yhteyttä muihin ihmisiin.
Siksi että edes joku miettisi mitä oikein salailen.
Koska mua ei kiinnosta milloin joku on ollut paikalla, eikä mun paikallaolot kuulu muille :---D
Otin sen muutama päivä sitten pois yhden kyylän takia. Teen mitä haluan ja milloin haluan, ne asiat eivät kuulu muille.
Miksi ap tämä asia on sinulle tärkeä??
En ole wazzapissa, mulla se vasta salailtavaa onkin!