Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AIKUINEN: juotko energiajuomia? Miksi ja kuinka usein?

Vierailija
13.01.2018 |

Itse tunnustan että juon, koetan taistella fibron aiheuttamaa uupumusta vastaan niin kun teen kofeiini ei riitä :/
En joka päivä, mutta muutaman kerran viikossa kaksi tölkillistä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä neljästi vuodessa, jos todella väsyttää ja on pakko ajaa. Lapset opetti...

Vierailija
2/15 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon välillä. Joskus enemmän ja joskus vähemmän, toisinaan en ollenkaan. Tällä viikolla on mennyt kaksi puolen litran tölkkiä, samoin viimme viikolla. Sitä ennen ei ollut pariin kuukauteen maistunut. Luultavasti jäävät taas pariksi kuukaudeksi pois. Maun takia juon sekä jos on hyvin väsynyt olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon harvoin. Silloin kun omat energiat on pohjamudissa ja pitää vaan jaksaa, juon sokerittoman Batterin.

Vierailija
4/15 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo. Olen ehkä kerran maistanut, siitä on kauan. Silloin maistuivat todella keinotekoiselle litkulle.

Mutta juon kyllä kahvia, eipä se terveellistä ole sekään.

Vierailija
5/15 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon, opin silloin kun talossa oli 2v ja huonosti nukkuva vauva  ja nukahtelin suunnilleen seisaalteen. Nyt lapset ovat jo 10v ja 8, mutta noin kerran viikossa ostan sokerittoman Batteryn.

Vierailija
6/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aamulla matkalla töihin, ensin kahvi kotona ja sitten energiajuoma metrossa.

Vierailija
7/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kokeillut jos on ollut pitkä ajomatka tms. mutta en minä ole huomannut niissä mitään piristävää vaikutasta, kuten en myöskään kahvissa.

Olen juonut ehkä 10 tölkkiä elämäni aikana. Ja minä olin aikuinen 90 luvulla kun ne juomat tuli Suomeen.

Vierailija
8/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo. Olen ehkä kerran maistanut, siitä on kauan. Silloin maistuivat todella keinotekoiselle litkulle.

Mutta juon kyllä kahvia, eipä se terveellistä ole sekään.

https://www.is.fi/terveys/art-2000005165196.html

Miten niin kahvi ei ole muka terveellistä?

Vierailija
9/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa tulee juotua Lidlin sokeritonta Kong Strongia. Vaikutuksen huomaa selvästi.

Vierailija
10/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes maistanut.

Vierailija
11/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sokeritonta 0,5l tölkkiä päivässä jo pidemmän aikaa. Yksi aamulla ja yksi päivällä. Tuntuu että juoman jälkeiset 15-30min on ainoat hetket milloin jotain jaksaa tehdä. Lopettaa olen yrittänyt jo monesti, mutta aina se kahden viikon totaalikiellon jälkeen taas lähtee lapasesta. 

Vierailija
12/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo. Olen maistanut joitakin, mutta en pitänyt mausta. En ole siis juonut niitä sen vertaa, että voisin sanoa vaikuttaisiko ne minuun piristävästi vai ei. Muistatteko kaikkien energiajuomien äitiä, Vitanovaa? Sepä vasta ainetta!

Vierailija
13/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon päivittäin. On jatkuvasti kauhea väsymys. Eilenkin menin nukkumaan klo 19, heräsin klo 02 ja sitten 05... ja nyt pakko juoda, alkoi taas väsyttää.. en ymmärrä kun lääkärissäkkään ei mitään sairautta ole todettu...

Vierailija
14/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti. Päivittäin juon teetä, kahvia ja energiajuomia sitten pari kertaa kuussa.

Vierailija
15/15 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. Lähinnä silloin jos on esimerkiksi jostain syystä nukkunut todella huonosti, mutta pakko olisi jaksaa pysyä skarppina. Onneksi on hyvät unenlahjat, joten usein näin ei käy.