Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet naiset käyttävät tissien kasvua (teko)syynä ja oikeutuksena painonnousulle

Vierailija
13.01.2018 |

Mikä logiikka tuossa on? Läskiähän se on siellä tisseissäkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? - En tällaista painonnousun syytä ole ennen kuullutkaan. - Epäilen myös, ettei monellakaan täysi-ikäisellä naisella rinnat kasva, ellei muu kroppa turpoa samalla; ellei rintoja sitten keinotekoisesti esim. silikonilla kasvateta.

Vierailija
2/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ihan oikein, sillä jos tissit on kunnolliset, sitä alemmas ei mies edes katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet huijaa muka pippelin kasvaneen vaikka oikeasti se kutistuu iän myötä

Vierailija
4/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet huijaa muka pippelin kasvaneen vaikka oikeasti se kutistuu iän myötä

No kyllähän se kasvaakin. Monta kertaa päivän aikana.

Vierailija
5/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Olen lihonut mm. psyykenlääkkeistä (kyllä, olen kuullut asiantuntijoiden suusta, että joillakin psyykenlääkkeillä on aineenvaihduntaa hidastava ja nesteitä kerryttävä vaikutus) ja minulla on nyt naurettavan iso koko käytössä, 85L. Paljon mieluummin olisin n. 30 kiloa laihempi normaalipainoinen n.30-vuotias itseni sopusuhtaisilla D-kupin rinnoilla. Ne eivät näytä minulla epänormaalin isoilta, olen pitkähkö ja roteva. Tuolloin näin mm. lenkkisaunassa itseäni lihavampia naisia, joilla oli pienemmät rinnat kuin minulla.

Vierailija
6/6 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä muka oikeutuksena noin yleisesti käyttää? En ole tuollaisesta itse kuullutkaan. Muutamat poikkeukset eivät koske kaikkia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi