Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" - Mitä hittoa??

Vierailija
13.01.2018 |

Mistä oikein on kysymys tuossa? Ja kommentit ei todellakaan tule näkyviin vaan ainoastaan tuo teksti. Onko mulla nyt syyttä joku hiton banni?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan heti rustata uusi viesti perään ja jotenkin muuntaa ne sanat jotka aiheuttaa seulaan joutumisen, koska niitä ei todellakaan julkaista.

Vierailija
2/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vain ole kirjoittanut mitään kiellettyjä sanoja, kuten vaikka lääkäri  tai naapuri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käyttänyt kiellettyjä sanoja, muuta jotain kirosanaa tai termiä joka liittyy vähemmistöihin tms. niin viestisi läpäiseen sensuurin.

Iso Veli valvoo.

Vierailija
4/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, kiitos avusta. :) Seulasta siis näköjään oli kyse. Käytin yhtä v:llä alkavaa haukkumasanaa, joka ei kyl mitenkään ollut rasistinen. Siitä taisi johtua. En edes haukkunut muita keskustelijoita vaan kokonaan palstan ulkopuolisia.

Ap

Vierailija
5/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, kiitos avusta. :) Seulasta siis näköjään oli kyse. Käytin yhtä v:llä alkavaa haukkumasanaa, joka ei kyl mitenkään ollut rasistinen. Siitä taisi johtua. En edes haukkunut muita keskustelijoita vaan kokonaan palstan ulkopuolisia.

Ap

Milloin olet viimeksi lukenut palstan säännöt?

Vierailija
6/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epäilyttävä ihminen ja kommentointisi on laitettu tarkkailuun. Ole varovainen, mitä jatkossa tänne kirjoittelet 👀

Vierailija
7/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, vihdoin sain itsekin luotua tällaisen tilanteen, jossa tuo teksti pomppaa esiin. Se oli ensimmäinen kerta kohdallani, mutta olen vasta seitsemän vuotta kirjoitellut palstalle enkä mitenkään kovin aktiivisesti.

On siis tosiaan niin, että kun viestin tekstissä on tiettyjä sanoja, jotka täsmäävät tietokannassa olevan listan kanssa, tulee tuo teksti ikään kuin varmuuden vuoksi. Kokeilin äsken "jääkäri"-sanalla ja onnistuin.

Vierailija
8/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään isoveli ole! Suomenkielellä kaikki on jotain ällöttävää marijuanan toosaamista överisti.

Vierailija
9/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla epäilys, että vauva pitänyt minua pannissa? Ja miksi? Ja säännöt olen lukenut!! Harmi.

Vierailija
10/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli juuri sama, kun yritin laittaa asiallisen linkin. Nyky Suomi yhdyssanana ilmeisesti on kielletty???

Vierailija
11/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mummeli* kirjoitti:

Olet epäilyttävä ihminen ja kommentointisi on laitettu tarkkailuun. Ole varovainen, mitä jatkossa tänne kirjoittelet 👀

Lähettääkö Vauva oven taakse poliisit?

Vierailija
12/12 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään isoveli ole! Suomenkielellä kaikki on jotain ällöttävää marijuanan toosaamista överisti.

Marijuana???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän