Kävely sattuu. Mistä lähteä hakemaan apua?
Päkiään sattuu kävellessä sekä polvi kipeä. Mistä jalan vaivoihin kannattaa lähteä hakemaan apua? Lääkäri? Fysioterapeutti? Antaako lääkäri lähetteen fysioterapeutille, tuleeko näin halvemmaksi?
Kommentit (5)
Mielestäni kengät on hyvät ja olen kiinnittänyt niihin aina huomiota. Korkokenkiä en ole voinut käyttää enää vuosiin. En vaan ole tajunnut että mun jaloissa on ehkä jotain vikaa. Nyt ne on alkanut kipeytyä niin että tyhmempikin tämän tajuaa. Aikasemmin vaan esim rappusissa liikkuminen tuntui vaikealta, muttei kipuja. Tästä mm maininnut lääkärille muun asian yhteydessä mutta asiaa ei mitenkään noteerattu tuolloin. Ap
Ortopedi (jalkavaivoihin erikoistunut) ois oikea osoite tai jalkaterapeuttu. Fyssari voi ehkä myös auttaa.
Tod näk lihaskireys aiheuttaamasta virheasennosta kyse kun polvikin kipuilee.
Vierailija kirjoitti:
Ortopedi (jalkavaivoihin erikoistunut) ois oikea osoite tai jalkaterapeuttu. Fyssari voi ehkä myös auttaa.
Syy voi myös olla niskassa tai selässä.
T. Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ortopedi.
Ja myös todellakin selkä ja lantio syytä tutkia!
Mulla on auttanut hyvät kengät. Siis ihan tavalliset, mutta hyvät kengät. Nykyään olen jo niin harjaantunut kenkien valitsija että pystyn muutaman askeleen perusteella päättelemään ovatko kengät kipua auheuttavat vai ei.