Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää raskaana olevien naisten "lihoamisesta" jauhaminen

Vierailija
13.01.2018 |

Ensinnäkin. Kun nainen on raskaana paino nousee jo ihan vaan siihen vauvaan liittyvistä seikoista. Ja sitten jos on vielä laiha niin kroppa tuppaa keräämään enemmänkin sitä varastoa. Keskimääräisesti painoa nousee ainakin se n. 12-16 kiloa ja sekin on vaan sitä pakollista vauvaan liittyvää painoa.

Kuulen jatkuvasti (varsinkin miehiltä) siitä että äidit on läskejä ja raskaat naiset oksettavia syöppöjä. Miehet tuntuu olettavan että jos painoa tulee enemmän kun se pelkkä vauvan paino niin nainen syö liikaa.

Linkkasin nyt tuollaisen vielä ja ennen kuin joku ukko alkaa tässäkin vinkaisemaan niin lueppa linkin sisältö.

https://www.vau.fi/raskaus/elamantavat-raskauden-aikana/painonnousu-ras…

Terveisin toistaiseksi vielä lapseton jota vaan ärsyttää tämä ilmiö

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin. Kun nainen on raskaana paino nousee jo ihan vaan siihen vauvaan liittyvistä seikoista. Ja sitten jos on vielä laiha niin kroppa tuppaa keräämään enemmänkin sitä varastoa. Keskimääräisesti painoa nousee ainakin se n. 12-16 kiloa ja sekin on vaan sitä pakollista vauvaan liittyvää painoa.

Kuulen jatkuvasti (varsinkin miehiltä) siitä että äidit on läskejä ja raskaat naiset oksettavia syöppöjä. Miehet tuntuu olettavan että jos painoa tulee enemmän kun se pelkkä vauvan paino niin nainen syö liikaa.

Linkkasin nyt tuollaisen vielä ja ennen kuin joku ukko alkaa tässäkin vinkaisemaan niin lueppa linkin sisältö.

Älä tee sit lapsia. Säästyt vttuilulta

Vierailija
22/30 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni nousi molemmissa raskauksissani rapiat 20 kiloa. Painoin lähes 90 kg. Vatsani oli järkyttävän suuri, erityisesti ekalla kerralla. Muutama kilo jäi. Ei jaksa kiinnostaa asiasta vouhkaaminen. Ylipainosta on mahdollista päästä myös eroon. Parempi olla arvostelematta lihavia, koska he voivat olla joku päivä kovassakin kunnossa. Pitää vaan löytää aikaa ja motivaatiota tehdä asialle jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tee sit lapsia. Säästyt vttuilulta

en mä nyt sen takia lapsia jättäis tekemättä, mutta itseä ärsyttää se että joillain on joku kumma käsitys että nainen syömällä lihoo sen pakollisenkin raskauden aikana tulevan kilomäärän..

Vierailija
24/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu että miehiä ei kiinnosta enää oma +30kg raskaudesta lihonnu tamma. Kummasti ne katseet aina kääntyy timmissä kunnossa olevan ei synnyttäneen naisen kroppaan.. En kyllä ihmettele yhtään, ku oma muija ei viitti painonsa ettee mittää tehä..

Vierailija
25/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessani keräsin itseeni makeat 24 kiloa - viimeiset 8kg puhtaasti syömällä, kun äitiyslomalla ei ollut muuta tekemistä. Näin jälkikäteen määrä on hervoton, vaikka ennen raskautta keikuinkin normaalipainon alarajalla ja joka ainut kilo lähti puolessa vuodessa.

Nyt muutamaa vuotta myöhemmin odotan toista lastamme rv35, painoa on tähän mennessä tullut 12kg enkä jotenkin jaksa uskoa että "ehdin" syödä itseäni samanlaiseen kuntoon kun päivissä riittää tekemistä kolmivuotiaan kanssa, JA olen nykyisin liian laiska jotta jaksaisin edes yrittää 20+ kilon tiputtelua. Helpommalla pääsee kun jättää kilot vähän maltillisempaan määrään.

Vierailija
26/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehillä on raskauskilot, vaikkei hän ole edes ollut raskaana?

50% suomalaisista miehistä on ylipainoisia, naisista 30%.

Miehistä 66% ja naisista 46% .

Suomen katukuvan perusteella meillä on todella paljon raskaana olevia miehiå. Miehen raskaus ei kestå 9kk vaan noin 30-50 vuotta.

Vierailija
27/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kukaan jauha. Kyllä jokainen normaaliälyinen ymmärtää homman. 

Vierailija
28/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadbuttrue kirjoitti:

Oon huomannu että miehiä ei kiinnosta enää oma +30kg raskaudesta lihonnu tamma. Kummasti ne katseet aina kääntyy timmissä kunnossa olevan ei synnyttäneen naisen kroppaan.. En kyllä ihmettele yhtään, ku oma muija ei viitti painonsa ettee mittää tehä..

No entå sitten ne isät itse? Ne on kyllä surullinen näky ihan hyvånä säilyneen pienten lasten äidin eli vaimonsa rinnalla.

Itse olen timmi kahden lapsen äiti ja oksettaa ne kaupassa yms ne perheen kanssa kaupassa olevat pulskan pulleat aviomiehet jotka minua kuolaavat vaikka heillå on rinnalla ihan normaalipainoinen vaimo ( joka on tietenkin miehen mielestä lihava). Miehet ei näe omaa oksettavuuttaan.

Ja miksi joku mies yleensäkään haluaa lapsia jos ja kun se vaimon ulkonäkö on tärkein asia? Ja ei tule sitten mieleen ettå myös naiselle se miehen ulkonäkö merkkaa jotain? Ei ihme ettei vaimo halua seksiä kun mies on muuttunut tursaaksi.

Vierailija
29/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota ja lihoa ovat rinnakkaisia verbimuotoja. Mitäpä jos kurkkaisitte sanakirjasta, jos oma kielikorvanne ei riitä? Kielitoimiston sanakirja kertoo:

lihota74 (taivutus: lihoan, lihosin, lihonnut jne.) tavallisemmin: lihoa. 

1. inf.

lihota

akt. ind. prees., yks. 1.

lihoan

akt. ind. imperf., yks. 3.

lihosi

akt. kond. prees., yks. 3.

lihoaisi, (lihoisi)

akt. pot. prees., yks. 3.

lihonnee

akt. imperat. prees., yks. 3.

lihotkoon

akt. 2. partis.

lihonnut

pass. imperf.

lihottiin

Vierailija
30/30 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän ettei viimeisillään raskaana oleva nainen välttämättä ole joka miehen kuuma fantasia, mutta vain idiootti sanoo asian ääneen. Omasta miehestä huomasin loppuraskaudessa, ettei tee enää aloitteita eikä herkällä hetkellä halunnut tai osannut koskettaa luontevasti.

Järjellä ajatellen ymmärrän tämän, ei minustakaan kovin viehkeältä tai hehkeältä tuntunut kun vyötäröä oli tuplasti pyllyyn nähden enkä saanut kenkiä itse jalkaan, yritä siinä tuntea itsesi haluttavaksi! ...mutta loukkaannuin silti salaa. Vuosi raskaudesta ja olin timmimmässä kunnossa kuin koskaan, ähäkutti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi