Ällöttää kun joillain miehillä, jotka ilmiselvästi pitävät itseään komeina, on sellainen tarkkaan harkittu hurmauskiehkura otsalla
Hrrr. Tulee todella teennäinen vaikutelma tällaisista miehistä. Jo se että miehestä huokuu kuinka hän tiedostaa olevansa komea on luotaantyöntävää, mutta kun siihen yhdistää vielä sen tarkkaan asetellun "hurmauskiehkuran" niin ällöttävyys on sanoinkuvaamatonta :D
Eli siis noiden miesten päämäärähän on olla "hotteja" naisten silmissä, mutta jos muutkin naiset ajattelevat kuin minä, niin ei ole ihan onnistunut veto?
Tykkäättekö te muut naiset tällaisesta "harkitusta seksikkyydestä"?
Kommentit (16)
Kihara tukka on kamala, varsinkin miehellä, mä kavahdan vaistomaisesti enkä voi sille mitään, major turn-off. Hurmauskiehkurat on sama juttu, naismainen piirre ja tehokas karkotin.
Tiedän yhden tälläisen miehen, juuri kuvatun kaltainen :D Kai tollanen sit joihinkin pikkubimboihin toimii
Millaisesta kiehkurasta on siis kyse?
Jos komea ja ärsyttävän itsevarma mies iskee, niin miksei siitä ottaisi iloa irti? Olen naimisissakin sellaisen kanssa itse asiassa. Jos miehen kanssa on kemiaa, ärsyttävä ylimielisyys kääntyy himoksi. Jos ei ole kemiaa, niin se on vain tyhmän oloista, eikä kiinnosta sen enempää.
Pojallani on luonnostaan taipuisa tukka ja vaikka hän yrittää laittaa sitä geelillä kiinni taaksepäin, niin siitä irtoaa aina kiehkuroita otsalle. Hän on komea ainakin näin äidin silmään...
Eli aloitus kuulostaa vähän hapoamia sanoi kettu pihlajanmarjoista-osastolta.
Minulla on aina tarkkaan harkittu hurmauskiehkura kun teen hiki päässä töitä muutaman tunnin ja tempaisen sitten pipan päästä kun menen syömään. Jokainen hurmauskiehkura on tarkasti erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos komea ja ärsyttävän itsevarma mies iskee, niin miksei siitä ottaisi iloa irti? Olen naimisissakin sellaisen kanssa itse asiassa. Jos miehen kanssa on kemiaa, ärsyttävä ylimielisyys kääntyy himoksi. Jos ei ole kemiaa, niin se on vain tyhmän oloista, eikä kiinnosta sen enempää.
Pojallani on luonnostaan taipuisa tukka ja vaikka hän yrittää laittaa sitä geelillä kiinni taaksepäin, niin siitä irtoaa aina kiehkuroita otsalle. Hän on komea ainakin näin äidin silmään...
Ei kenenkään tarvitse laittaa geeliä hiuksiin. Hiusten peseminen riittää aivan mainiosti. Silloin hiukset on sellaiset kuin on ja jos siitä joku kiehkura menee otsalle niin antaa mennä vaan. Ei se ole silloin teennäistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samoin kävi minulle. Mies oli ärsyttävä ja omahyväinen sekä pitkä tumma ja komea.
Miehellä hiukset kasvaa semmoisella pyörteellä otsalla ja tämä vääntää esiin hurmauskiehkuran kun hiukset ovat yhtään pystäriä pitemmät. Kaikille kolmelle lapselle tämän ominaisuuden on periyttänyt.
Minä en mitään Hannu Hanhia tapaile.
Kihara tukka miehellä on yleensä iso turn-off. Ja tokihan noista miehistä voi olla iloa hetkellisesti mutta pidemmän päälle sellainen itseään alushousuissa peilaava mies alkaa käydä kupoliin. Kokemuksella.
Kihara tukka miehillä on ihana! Itse kyllä tykkäisin kanssa, että käsittelisivät hiuksiaan ihan vain shampoo+hoitoaine-systeemillä. Ei mitään sliipattua geelitukkaa, ellei sitten ole jokin androgyyni tms. tyyli, johon se erityisesti sopii. Jos kerran on kaunis kiharainen tai taipuisa tukka luonnostaan, niin antaisi sen näkyä. Mutta voihan se olla niin, että nämä kiharatukkaiset miehet ajattelevat kihariensa olevan jotenkin kamalia, ja siksi pyrkivät suoristamaan niitä tököteillä. Eli osittain johtuu ihan vain epävarmuudesta tuo kiharien järjestelmällinen asettelu. Ei kannattaisi. Todella viehättäviä sellaiset pehmeät, hyväkuntoiset, puhtaat, kiharaiset hiukset, jotka antavat vähän vallattoman lookin!
Ärsyttää sellaiset ylimieliset jenkkihoroja kopioivat suomipissikset, jotka luulevat olevansa kovinkin haluttuja ja kauniita siinä pakkeloidussa ja teennäisessä lookissaan. Kun naamio otetaan pois, paljastuu tihrusilmäinen taikinanaama. Nuo miehet ovat sentää komeita jo alkujaan eikä heidän tarvitse muotoilla naamaansa uudelleen näyttääkseen hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää sellaiset ylimieliset jenkkihoroja kopioivat suomipissikset, jotka luulevat olevansa kovinkin haluttuja ja kauniita siinä pakkeloidussa ja teennäisessä lookissaan. Kun naamio otetaan pois, paljastuu tihrusilmäinen taikinanaama. Nuo miehet ovat sentää komeita jo alkujaan eikä heidän tarvitse muotoilla naamaansa uudelleen näyttääkseen hyvältä.
Ok, itse kyllä meikkaan mutta miesmakuni on tavallinen suomalainen mies. Komeus ei ole miehen seksikkyyttä nostattava piirre, henkiset ominaisuudet sen sijaan ovat.
Ap
Pyörre otsahiuksissa. Sen kanssa on yleensä elettävä koko elämä, ellei kalju tule ja pelasta.
Kyllä mua viehättää miehet jotka kuluttavat aikaa edes jonkin verran peilin ääressä. Sellaiset jotka ovat miettineet pukeutumistaan ja hiuksiaan, ns. imagoaan. Onhan sellainen mies nyt 100 kertaa seksikkäämpi, kuin sellainen laiskimus joka menee esim. baariin suihkussa käymättä huppari päällä iskemään tälläytyneitä tyttöjä.
Hiuskiehkura ja sellainen imelä tyyli on tosin liikaa. En voi suositella kenellekään miehelle.