Nuori mies yksin baarissa?
Miten suhtauduttu siihen ja mitä ajattelette, jos näette jonkun yksinäisen nuoren miehen baarissa tai yökerhossa? Minkälaisia ajatuksia iltaansa yksin viettävä nuori mies teissä oikein herättää?
Oon itse kohta 30v mies Helsingistä ja ongelmani on se, kun haluaisin käydä joskus baareissa, mutta kun mulla ei vaan ole ketään kavereita, joiden kanssa voisi sinne lähteä, niin sen vuoksi en ole sitten pystynyt käymään baareissa. Pelottaa ja jännittää hirveästi se asia, että mitä kaikki muut ihmiset siitä oikein ajattelisivat, jos näkisivät mu yksin baarissa ja miten he suhtautuisivat mua kohtaan sen yksinäisyyden takia.
Entä mitkä ovat teidän mielestänne hyviä syitä siihen, jos nuori mies käy yksin baareissa?
Mitä ajattelisitte siitä, jos joku yksinäinen nuori mies tulisi baarissa teille juttelemaan? Olisiko se miehen yksinolo baarissa jo sellainen asia, mikä saisi teidät karttamaan kyseisen miehen seuraa tai voisitteko itse kuvitella ikinä menevänne juttelemaan baarissa yksin olevalle nuorelle miehelle?
Olisi kiva kuulla sekä miesten, kun myös naistenkin vastauksia.
Kommentit (25)
et ole enää kovin "nuori mies", vaan keski-ikää lähestyvä. Ohis.
Mä olen käynyt baareissa yksin eikä tietääkseni kukaan ole pelännyt. Muutaman täysin tuntemattoman kanssa olen pelannut biljardia. Vastapelurit ei ainakaan ole pelänneet vaikka hävisivät lähes jokaisen pelin. Naisia on helpompi iskeä yksin niin siinä se on todellinen syy käydä yksin saluunoissa.
Tosin nykyiset kuppilat ei houkuttele. Juomat on kalliita, sisällä ei saa polttaa ja ennen puolta yötä ei kannata mennä mihinkään kun sielllä ei ole ketään.
Kovimmat pelimiehet käy baarissa yksin on paljon helpompaa jutella naisille kun ei oo örvellys känni kamut mukana
Ihmettelet siis mitä muut ajattelee susta että onko sussa jotain vikaa vai?
Käyn itsekkin baareissa yksin joskus iskeen naisia joskus vaan viettään aikaa ihan vaan yksin
Jossain välissä joku susta kiinnostuu ja tulee jutteleen
Minullakaan ei oikeastaan ole ketään kavereita, joten yksin minäkin joutuisin baariin mennä. En siis kummastelisi miestä, joka on myöskin yksin. Muutenkin minusta olisi mukavampi tutustua yksinäiseen mieheen kuin mieheen + kaveriporukkaan, koska viihdyn paremmin kahden kesken kuin porukassa.