Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua, jos pitkässä suhteessa toinen ei koskaan halua kokeilla mitään uutta seksissä?

Vierailija
12.01.2018 |

Vaan ainoastaan samalla tutulla tylsällä kaavalla ja silläkin harvoin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa puolisoasiko mietit? Oletko siis ehdottanut jotain uutta? Hmm. Puhutteko muuten seksistä? Entä parisuhteestanne? Omasta kokemuksestani voin sanoa, että kannattaa opetella puhumaan seksistä, jotta tietää (edes suunnilleen) mitä toinen ajattelee.

Vierailija
2/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko siitä, että kumppani on täysin väärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo todettu, kumppani on täysin väärä seksuaalisesti.

Hanki rakastaja tai käy maksullisissa tai kärsi estoisesta kumppanista.

Vierailija
4/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa puolisoasiko mietit? Oletko siis ehdottanut jotain uutta? Hmm. Puhutteko muuten seksistä? Entä parisuhteestanne? Omasta kokemuksestani voin sanoa, että kannattaa opetella puhumaan seksistä, jotta tietää (edes suunnilleen) mitä toinen ajattelee.

Olen puhunut, toinen ei halua em. aiheista keskustella. Ap

Vierailija
5/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ei välttämättä enää nauti siitä.niin paljoo.Ehkä vaa harrastaa lauantaina saunan jälkee.Ett pysyy rauha maassa.Kannattaa puhua ja kokeilla jotai uutta.Vähän vaikka jotai leluja kokeilee.Ehdottaa jotai kivoja seksiasuja vaikka.

Vierailija
6/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen minäkin miettinyt... En kyllä tiedä, itselläkin on viimeisen vuoden aikana halut vaimoakohtaan laskenut räjähdysmäisesti... pidemmän päälle alkaa syömään miestä kun aina fiiliksissä ajattelee, että tänä iltana jotain uutta, mutta sitten aina sama vastaus... ei tänään, joskus toiste...

Ja joo, olen yrittänyt puhua... tehnyt asioita vaimon mieliksi, kysellyt mistä hän pitää... ei vain auta.

Vierailija
7/8 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi :/ Eikö hän halua puhua seksistä ollenkaan? Esim jos kysyisit että mistä hyväileminen tuntuu hyvältä (reidet, selkä, pakarat), vastaisiko hän siihen? Ehkä yksinkertaisista ja ei ihan suoraan yhdyntää koskevista asioista voisi olla helpompi aloittaa?

Vierailija
8/8 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi :/ Eikö hän halua puhua seksistä ollenkaan? Esim jos kysyisit että mistä hyväileminen tuntuu hyvältä (reidet, selkä, pakarat), vastaisiko hän siihen? Ehkä yksinkertaisista ja ei ihan suoraan yhdyntää koskevista asioista voisi olla helpompi aloittaa?

Ei halua puhua ikinä yhtään mitään aiheesta - minun aloitteestani. Joskus ani harvoin saattaa sanoa itse aiheesta jotain, esim pari kertaa vuodessa. Ap