Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttomuus suhteessa

Vierailija
12.01.2018 |

Olen se haluton osapuoli. Ollaan kolmikymppisiä ja oltu pari vuotta yhdessä. Meillä oli aika myrskyisä alkusuhde, mutta muuttui vakaaksi ja rauhalliseksi siitä. Kuitenkin viimeisen vuoden ajan mulla on ollut halut kateissa. En ajattele seksiä (paitsi kun tunnen syyllisyyttä siitä etten halua), mua ei paneta, en itsetyydytä. Olo on kuin aseksuaalilla. Olen ollut aiemmin seksuaalisesti aktiivinen ja rakastanut seksiä. Meillä on paljon halailua ja suukottelua. Mies ei painosta, vaan uskoo vakaasti tämän olevan vaihe joka menee ohi. Mua pelottaa että tämä syyllisyys on aiheuttanut sellaisen lukon mieleen ettei tilanne välttämättä muutu.

Kellään muulla kokemusta haluttomuudesta? Mitä neuvoisitte minun/meidän tekemään? Rakastamme kuitenkin toisiamme, ja haluaisin haluta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiemmin on ollut haluja ja on nauttinut seksistä, kyseessä on todennäköisesti vain vaisu kausi. Niitä tulee useimmille. Tietenkin itseään voi herätellä ja yrittää virittäytyä eroottisesti, mutta ei kannata yliyrittää. Seksistä tulee siten helposti pakkopullaa.

Vierailija
2/4 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aiemmin on ollut haluja ja on nauttinut seksistä, kyseessä on todennäköisesti vain vaisu kausi. Niitä tulee useimmille. Tietenkin itseään voi herätellä ja yrittää virittäytyä eroottisesti, mutta ei kannata yliyrittää. Seksistä tulee siten helposti pakkopullaa.

Kuinka kauan tällainen vaisu kausi on muilla kestänyt? Musta tuntuu jo tämä vuosi ikuisuudelta :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu suhteessa se kesti liian kauan. Yli 6kk kun oli mennyt, niin tajusin että kaikki on nyt tehty. Ei seksiä.. Nostin kytkintä ja otin naisen jota ne asiat kiinnostaa.

Vierailija
4/4 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän