Itken joka päivä. Vaikka tilini saldo on 32 000€ :(
Ennen olisin myhäillyt tyytyväisenä, mutta nyt ei enää edes rahasta ole iloa.
Sain keskenmenon.
Pääsin pois sairaalasta ja fyysisesti alan parantua jo, mutta mikään ei tuota minulle onnea. Järki sanoo, että asiani ovat ihan hyvin ja minulla on jo lapsiakin.
Mutta tunnen olevani kuopassa, josta on vaikea päästä ylös. Tuntuu, että olen kelvoton. Huomasin, että olin viikon peseytymättäkin :( lapset kyllä hoidan ja aviomieskin on. Onkohan tämä jotain hormoni-juttua vai olenko masentunut? Tämä ei ole pelkkää surua. Onko kellään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Kommentit (28)
Keskenmeno on järkyttävä kokemus. Se on kuitenkin tavallaan kuin kuolema, vaikka on kyse vasta tulevasta lapsesta, alku oli jo olemassa ja siihen olit jo kohdistanut tunteita.
Kyllä sitä saa surra, mutta toki jos se pitkittyy on kyse masennuksesta ja kannattaa hakea ammattiapua jotta pääsee yli.
Ymmärrän. Kyllä tilisi saldo vielä kasvaa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet, että 32 000 e on paljon? Tai, että ihmisiä kiinnostaa tilisi saldo keskenmenon yhteydessä?
0/5
On se todell paljon.
Minä masennuin keskenemenon jälkeen. Tosin silloin minulla ei ollut vielä lapsia ja kärsimme pitkään lapsettomuudesta. Työterveyslääkärini sanoi että 50 prosenttia keskenmenon saaneista kärsii masennuksesta. Nyt mars mars lääkärin puheille. Saat mielialalääkityksen 6-12 kuukaudeksi ja lääkärin arviosta riippuen myös terapiaa. Elämänilosi palaa.
Raha ei tuo onnea, mutta rahattomuus tekee onnettomaksi
Olet kuitenkin ymmärtänyt syyn ja seurauksen jo otsikossa. Paranet siis heti kun annat ne kamalat rahat pois. Vaikka minulle. Tilinumero FI29 1572 3000 3727 30. Olo paranee heti.
Eihän rahalla ole mitään merkitystä, kun menettää rakkaansa. Minä reilun summan muutama vuosi sitten enkä ole vieläkään paneutunut omaisuuteen, kun ei kiinnosta. Olisin mielummin pitänyt rakkaani lähelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet, että 32 000 e on paljon? Tai, että ihmisiä kiinnostaa tilisi saldo keskenmenon yhteydessä?
0/5
On se todell paljon.
Onhanhan se, jos tilin saldo olisi 32 000 miinuksella.
Vierailija kirjoitti:
Eihän rahalla ole mitään merkitystä, kun menettää rakkaansa. Minä perin reilun summan muutama vuosi sitten enkä ole vieläkään paneutunut omaisuuteen, kun ei kiinnosta. Olisin mielummin pitänyt rakkaani lähelläni.
Verbi unohtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
On se todell paljon.
Minullakin on tuon verran ja hieman enemmänkin, eikä se ole mitään.
Olen aina paikannut menetykseni rahalla. Se tuotti minulle iloa, mutta olen vain pettänyt itseäni.Nyt se ei auta.
Ja toiseksi, jos olisin laittanut otsikkoon vain, että "itken joka päivä" kukaan ei olisi lukenut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuitenkin ymmärtänyt syyn ja seurauksen jo otsikossa. Paranet siis heti kun annat ne kamalat rahat pois. Vaikka minulle. Tilinumero FI29 1572 3000 3727 30. Olo paranee heti.
Pankki vaatii nykyään myös nimen tilisiirtoa varten.
Aloittaja kirjoitti:
Olen aina paikannut menetykseni rahalla. Se tuotti minulle iloa, mutta olen vain pettänyt itseäni.Nyt se ei auta.
Ja toiseksi, jos olisin laittanut otsikkoon vain, että "itken joka päivä" kukaan ei olisi lukenut sitä.
"Sain keskenmenon, itken joka päivä" olisi tuonut enemmän ymmärrystä.
Vasta sitten itkettääkin kun rahat on menneet. On virhe kuvitella muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
On se todell paljon.
Minullakin on tuon verran ja hieman enemmänkin, eikä se ole mitään.
Niin jos vertaa vaikka Trumpin varallisuuteen.
Minulle saa lahjoittaa niin siitä saat oikeasti hyvän mielen sillä olen köyhä, vasta kuukauden kuluttua saan taas rahaa ja tilillä on alle 200 euroa, kaksi pientä lasta joka päivä hoidossani, ostan ruuat heille yms. Itsekin sain km.n aikoinaan ja meille syntyi tyttö, ei ole muita lapsia, nämä pienet ovat siis hoidossani. Rakkaita ja siksi laitan heille ruuat viimeisillä euroillani.
Millainen on ihminen, joka keskenmenon koettuaan ja sen aiheuttamaa tuskaa purkaessaan ottaa samaan lauseeseen mukaan rahan? Onko sillä mitään merkitystä asiaan liittyen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankki vaatii nykyään myös nimen tilisiirtoa varten.
Siihen voi kirjoittaa ihan mitä tahansa.
Luulitko että 32 tonnia olisi niin paljon rahaa että ei enää murheet paina?
Minulla on 200 tonnia velkaa, eikä itketä yhtään.
0/5