Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin nettideittiä kertomaan jotain itsestään, ensimmäinen kommentti oli "No mä nostan penkistä sata kiloa"

Vierailija
12.01.2018 |

Miehen kuvaus oli aika suppea ja mitäänsanomaton, joten pyysin häntä kertomaan enemmän itsestään. Ensimmäinen kommentti oli tosiaan "No mä nostan penkistä sata kiloa"

Mitä tämä kertoo mielestänne miehestä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja siis valitsi nettideiteistä sen testoa uhkuvan jännittävän  miehen kuvan perusteella ja ihmettelee miksi mies on sellainen mitä on.

Naiset ja logiikka.

Vierailija
22/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa, että vähän tyhmää kysyä "kerro vähän itsestäsi". Tyhmä oli tosin vastauskin, saa sellaisen kuvan, että siellä on sellainen putkiaivo perusjantteri, joka vaan käy salilla. Sovitte varmasti hyvin yhteen. :D

Jos vastaus oli vitsi, mies ei ehkä olekaan ihan perusjantteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon lauseeseen vastaus on: "ai perseesi vai?"

Vierailija
24/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mies nostaa persettä penkistä nousee yli 100kg.

Vierailija
25/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen neuroottinen ongelma tuo on?

Pitääkö miehen kirjoittaa essee itsestään sitten?

Miksi et itse varjota hänen verhoaan? Jotkut ukkelit on salamyhkäisiä.

Nyt on pakko kysyä, että miten "varjotetaan jonkun verhoa"? Otetaan iso valonheitin mukaan, mennään toisen ikkunan taakse ja suunnataan valonheitin ikkunaan, ja sitten seistään sen edessä niin, että suljettuihin verhoihin heittyy dramaattinen varjo?

Vierailija
26/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo suomalaisten naisten tyhmyydestä ja uskottavuudesta että penis on sitä ja tätä.... maailman valloitusta varten mutta kehotan minun tietämyksestä edetä rauhassa ja tutkia peelot porkkanoista ja kurkuista.

Ja sama suomeksi?

Vierailija
27/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin asiasta vaikuttunut jos kyseessä olisi nainen. Nyt en niinkään.

EI JATKOON!!!

Vierailija
28/28 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon pitää olla liikunnallinen. Sitten ku mies ilmoittaa nostavansa penasta satasen, niin ei menekään jatkoon. Koittakaa jo päättää, että mikä kelpaa ja mikä ei. Jos mies ois vastannu vaikka "tykkään lukea ja pelata", niin ajattelisitte, että mies on ihan kynäniska tai joku keskivartalolihava sienestäjä. Taitaa ahdistaa, koska itse syötte sipsejä illat läpeensä, katsotte Sinkkuelämää-sarjaa ja turpoatte sohvalla muodottomiksi. Läskit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi