Ostin kissalle neljä erilaista sänkyä, se nukkuu lavuaarissa...
Jaksanko enää yrittää? :D Löytyy kuution mallinen, pehmo"donitsi", pussi ja patteripeti. Tuo nukkuu silti aina lavuaarissa.
Kommentit (30)
Anna ap kissan nukkua lavuaarissa, niin teki munkin kissat ollessaan nuorempia. Ne oli kerran hoidossa tutullani, toinen koko ajan keittiön lavuaarissa ja toinen vessan. Siinä oli jäänyt hoitotädiltä melkein kokkaamisesta ja käsien pesut, kun ei ollut raskinut ajaa katteja pois.
Ostin kissapedin, oli aika hintava. Toinen kultapoika meni ja kusaisi siihen. Se sitten siitä.
Kissat rakastaa tyhjiä pahvilaatikoita ja isoja tyhjiä laukkuja. Aina, kun avaat esim. matkalaukun, ni jo on katit siellä. Meilläkin on kolme kissojen ”sänkyä”, mutta lavuaarissa, tyhjässä pyykkikoneessa, sohvalla, sängyssä, niissä on kiva nukkua :).
Mun kissa nukkuu läppärini päällä. Nyt tuijottaa tuossa vieressä ja paheksuu, kun olen vienyt hänen nukkumapaikkansa. Kohta menen vessaan ja olen varma, että kissa kun tulen takaisin, kisu nukkuu tämän koneeni päällä.
Kissat haluavat nukkua korkealla ja lämpimässä. Laita sänky ylös kaapin päälle lämpimään paikkaan.
Kissa myös saa oksentamiseensa tassuilla hyväm otteen matosta. Meillä kissat oksentavat monesti sängystä tai sohvalta alas.
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa nukkuu läppärini päällä. Nyt tuijottaa tuossa vieressä ja paheksuu, kun olen vienyt hänen nukkumapaikkansa. Kohta menen vessaan ja olen varma, että kissa kun tulen takaisin, kisu nukkuu tämän koneeni päällä.
Yhdessä kissalivechatissä kissa leikki sen fosterin tabletilla ja onnistui sulkemaan hänet pois omasta chatistaan, joutui anelemaan modeilta, että avaisivat hänelle käyttöoikeudet.
Saan tästä paheksuntaa ja paljon alapeukkuja, mutta kaikki 4 kissaani nukkuvat sängyssäni, joku vieressä joku jalkopäässä. Päivälläkin ne nukkuvat tuon sängyn päällä. Ihan turhaan mitään petejä menisin ostelemaan :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä kissa nukkuu vessassa, kun on lattialämmitys tai sitten sylissä.
Avomies ehdotti, että ostetaan kissanpeti.. varoitin kyllä että eipä se välttämättä siellä nuku, ja niinhän siinä kävi. Peti ollut nyt viikon, eikä tuo ole kertaakaan siellä nukkunut.
Minäkin osti Hänen Ylhäisyydelleen omasta mielestäni hienon pedin, mikä sitten täysin tarpeettomana lahjoitettiin eläinsuojeluyhdistykselle.
Mutta ei minua haittaa, Ylhäisyys on maailman ihanin olento.
Vierailija kirjoitti:
Saan tästä paheksuntaa ja paljon alapeukkuja, mutta kaikki 4 kissaani nukkuvat sängyssäni, joku vieressä joku jalkopäässä. Päivälläkin ne nukkuvat tuon sängyn päällä. Ihan turhaan mitään petejä menisin ostelemaan :)
Minulla on vain yksi kissa, 6-vuotiaana saatu sijoituskissa. Oli puoli villi kun tuli mulle, nyt maailman ihanin ja kiltein poika!
Nukkuu yöt mun vieressä, päivällä sohvalla tai patterin päällä. Sänkyä en ole erikseen ostanut. Hienon raapimis- kiipeilypuun ostin, käyttämättömänä seiroo! Leluja on kasa kaupalla, parhain on mun itse tekemäni "muffinssi" jonka sisään laitoin kissanminttua. Puuvillalangasta virkkasin. Toinen suosikki on vinkuva hiiri. Tai sitten mun nappikuulokkeet, mutta niitä en anna kun puree heti johdon poikki!
Poika on kova leikkimään vaikka on jo noin aikuinen. Nyt kevään mittaan aletaan harjoitella valjaissa oloa että päästään ulos :-)
Meillä on ihan sama homma, lahjaksi saadut kissapedit päätyivät käyttämättöminen kirpparille :D Kun poikakaverini on kylässä, kaksi kissaa tekevät vuorotellen pesän hänen housuihinsa, ja toinen kissoista valtaa pieniä "reviirejä" kuten paperi tai kangaskassi.
Näin talvella suosikkinukkumapaikat ovat patterin alunen sohvan takana, vessan pesuvati jossa on lattiarättejä ja vaatehuoneen hylly vaatteiden keskellä.
Pahvilaatikot ovat myös kestosuosikki, mitä pienempiä sen parempi.