Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kannattaa Tinderissä tuoda esille hienovaraisesti että hyväpalkkainen nainen kiinnostaisi?

Olen mies.
11.01.2018 |

En halua vaikuttaa tökeröltä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin rahakasta akateemista akkaa.

Vierailija
2/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua vaikuttaa tökeröltä = pinnalliselta ja ahneelta jos kerran sellainen olet? Laitat että prioriteeteissä varakkuus/hyvä toimeentulo on minulla korkealla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallislehden treffi-ilmoitukset olivat aikoinaan hauskaa luettavaa. Mammat hakivat täysin estottomasti "remonttitaitoista, ajokortin ja oman auton omistavaa miestä". Tarvittiin joku tekemään remontti ja kuskaamaan.

Usein haettiin myös "herrasmiestä", ilmais sisältänee pienen viittauksen varakkuuteen.

Vierailija
4/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen että etsinnässä on "sugar dad"

Tinderissä joku etsi sugad dadia ja mainitsi vielä että hänellä ei ole yökkäysrefleksiä.

Vierailija
5/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä kiertelemään, toivotaan että kysyntä ja tarjonta kohtaavat.

Vierailija
6/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita siihen että etsinnässä on "sugar dad"

Tinderissä joku etsi sugad dadia ja mainitsi vielä että hänellä ei ole yökkäysrefleksiä.

Ap etsi _naista_. Muuten hieno idea (not).

Vierailija
7/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olet varakas, laita että etsit "kaltaistasi". Myös "omillaan toimeentuleva", "itsenäinen" ja ehkä myös "tasavertaista kumppania etsivä" voisi toimia.

Vierailija
8/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän näitä naisten keksimiä koodinimiä löytyy: Kunnianhimoinen, tietää mitä haluaa elämältään, Menee eteenpäin elämässään yms.

Vierailija
9/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse ole varakas vaan haluat vain nauttia, muistathan että sinun pitää sitten venyä. Kyllä moni varakas nainen ottaisi palvelualttiin miehen, jos kemiat muuten kohtaa.

Vierailija
10/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelualtis ja hyvin varusteltu mies etsii hemmoteltavakseen varakasta leskirouvaa.

Vierailija
11/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas naisena yritän peitellä varakkuuttani mahdollisimman pitkään, mutta kyllä se sitten tietyistä elintavoista selviää jossain vaiheessa.

Vierailija
12/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas naisena yritän peitellä varakkuuttani mahdollisimman pitkään, mutta kyllä se sitten tietyistä elintavoista selviää jossain vaiheessa.

Vastasinkin väärään aiheeseen. 

Vierailija
13/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olet varakas, laita että etsit "kaltaistasi". Myös "omillaan toimeentuleva", "itsenäinen" ja ehkä myös "tasavertaista kumppania etsivä" voisi toimia.

Tuo deittipalstojen vakioklisee ”omillaan toimeen tuleva” on kyllä kyseenalainen tässä yhteydessä. Ei kai siihen paljon vaadita, mutta ei silti tarkoita että on mitenkään varakas.

Vierailija
14/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sugar baby sivustot on erikseen, ja niillä on miehiäkin, kannattaa laittaa ilmoitus sellaiselle.

Muista, että sun pitää olla groomed, puhdas, käydä salilla jne. niin kuin naissugaritkin on. Saatat tienata hyvinkin, jos hankit parikin sugar mamaa.

Vierailija
15/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko *Tinder* ylipäätään paikka löytää varakkaita naisia? Itse sellaisen löysin, mutta perinteisemmältä treffisivustolta. Helpompi lukea rivien välistä kun ylipäätään *on* jotain luettavaa.

Vierailija
16/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Molemmat vanhemmat kuolleet

-Omaat d-kupin rinnat

-Ei saa olla silmälaseja

-Olethan alle 30-v

-Ei lapsia

-Ei lemmikkejä

Jos jokin näistä ei päde kohdallasi paina suosiolla x

Vierailija
17/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot arvostavasi koulutusta ja itsenäisyyttä.

Vierailija
18/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaan naisen etsimisessähän ei sinäänsä ole mitään väärää. Se on sinulle tyyppi jonka haluat. Syyt miksi niin haluat voivat olla sitten jo asia erikseen. Jos olisin itse varakas, etsisin todennäköisesti myös varakasta miestä sillä silloin molemmmilla on varaa esim matkustella ilman että tarvitsee huolehtia onko toisella varaa. Mutta jos toisen varallisuutta etsitään tuhlattavaksi omiin käsiin, niin silloin asia onkin jo ihan toinen. Itse ansaitut rahat kuuluvat omaan käyttöön ja toiselle vain silloin jos henkilö on antelias eikä itse tiedä mitä rahoillaan tekisi. Mieti näitä syitä.

Vierailija
19/19 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla itse sen tasoinen, että varakkaita naisia kiinnostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän