Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen risteily hyvä lasten kanssa,

Vierailija
11.01.2018 |

piknik vai yön yli?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin hyvä.

Vierailija
2/10 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt risteilyjä. Mitä siellä tehdään lasten kanssa? Riittääkö siitä pallomerestä ja Harri hylkeestä iloa koko reissussa?

Mitä siellä tehdään ilman lapsia, jos ei dokaa ja selvinpäin ei varmaan kukaan sinne mene nussimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijä35 kirjoitti:

Mä olen ihmetellyt risteilyjä. Mitä siellä tehdään lasten kanssa? Riittääkö siitä pallomerestä ja Harri hylkeestä iloa koko reissussa?

Mitä siellä tehdään ilman lapsia, jos ei dokaa ja selvinpäin ei varmaan kukaan sinne mene nussimaan?

Pallomerestä riittää iloa koko reissun ajan. Karkin syöminen hytissä on kivaa. Buffetissa syöminen on kivaa. Aikuisena puolison kanssa matkustaessa on kiva syödä hyvin, tunnelmoida kannella (jos tarkenee), tanssia ja vetäytyä sitten omaan hyttiin.

Vierailija
4/10 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullomeri

Vierailija
5/10 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen risteily, jossa vanhemmat ei istu baarissa drinksulla.

Vierailija
6/10 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla on rauhallisempaa kuin viikonloppuna. Päiväristeily helsingistä viroon on kiva, kannattaa ottaa hytti vaikkei siellä koko aikaa oliskaan.

Vierailija
7/10 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelijä35 kirjoitti:

Pallomerestä riittää iloa koko reissun ajan. Karkin syöminen hytissä on kivaa. Buffetissa syöminen on kivaa. Aikuisena puolison kanssa matkustaessa on kiva syödä hyvin, tunnelmoida kannella (jos tarkenee), tanssia ja vetäytyä sitten omaan hyttiin.

Lapsena oli tietysti hauskaa myös kun yökerhossa sai limsan drinkkitikkujen ja muiden tilpehöörien kanssa. Tai sitten jonkun lasten drinkin, mikä oli vielä hienompaa.

Vierailija
8/10 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelijä35 kirjoitti:

Lapsena oli tietysti hauskaa myös kun yökerhossa sai limsan drinkkitikkujen ja muiden tilpehöörien kanssa. Tai sitten jonkun lasten drinkin, mikä oli vielä hienompaa.

Kyllä, kunhan aikuiset ei kännää.

Vierailija
9/10 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelijä35 kirjoitti:

Kyllä, kunhan aikuiset ei kännää.

Jep. Ja lapset viedään hyttiin ennenkuin känniporukka pääsee valloilleen.

Vierailija
10/10 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin joulukuussa Turku-Tukholma 23h-risteilyllä,joka oli teemaltaan lasten festarit ja esiintyjänä Hevisaurus. Poika täyttää vasta tässä kuussa 2v.

Mitä me tehtiin? Oltiin yhdessä☺️

Lähtö oli illalla 20.15, joka oli lapsen kannalta aivan paras lähtöaika, kun ajattelee, että meiltä Turkuun on n.300km. Käytiin Cafeteriassa syömässä iltapala, sitten vetäydyttiin hyttiin..suihkuun ja tosiaankin karkkia napostelemaan ennen unia.

Aamupalaa varten oli kello herättämässä, joten sen jälkeen otettiinkin päiväunet, kun ensin oltiin peuhattu leikkihuoneessa aamupäivä, kierretty myymälät ja tutkittu puolet laivasta.

Lounas syötiin vasta klo 14 aikoihin ravintolassa ja sitten oltiinkin taas pari tuntia tutkimassa laivaa, kunnes Hevisaurus esiintyi. Sitten vetäydyttiin hyttiin lepäilemään pariksi tunniksi, käytiin kahvilla ja tutkittiin viimeisetkin kerrokset ja siirryttiin pakkaamaan kamppeet.

Oli mukava reissu, ei yhtään känniläistä ja yllättävän vähän kitiseviä lapsia. Oli oikein mukavaa, kun ehti olla kunnolla yhdessä oman perheen kesken ja näki kuinka paljon poika iloitsi tästä reissusta.