Mitä lahjaksi 60v anopille (mukavalle sellaiselle)?
Kommentit (14)
Mun saman ikäinen (mukava) äiti tykkää jalkahoidoista. Osta oikein luxusjalkahoito hieronnalla.
Kuvakirja, jos ei itse osaa niitä tehdä. Aitoa samppanjaa. Villashaali. Lahjakortti kukkakauppaan. Konserttiliput (esim. ooppera ja vielä väliaikakahvit mielellään). Hotelli yöpyminen. Spa/hemmotteluhoito. Kiikarit. Linnunlaulukirja.
Voi yhdistellä tarpeen mukaan. Ole hyvä.
Joku tuoksu tai koru. Vakoile mieltymyksiä ensin.
Yhteinen juhlareissu esim. Tallinnaan. Syntyy muistoja.
eiköhän ole tiedossa jo jos tällä on joku hassu harrastus, keräilee pikkumajakoita tai posliinikissoja tai muumimukeja tms..
Hyviä ehdotuksia, kelpaisi myös itselle (23.v) paremmin kuin hyvin tuommoiset lahjat ❤
Oopperaa, hartiahuiveja ja jalkahoitoa. Kas kun ei puutarhaopasta. :D Ei niissä mitään vikaa ole, mutta antaa hassun kuvan. Tämän päivän kuuskymppiset oli nuoria aikuisia silloin kun AC/DC, Ozzy, Led Zeppelin, Skorpparit ja muut isot legendat oli in.
Mun ihana anoppi toivoi synttärilahjaksi Raskasta joulua -liput ja ne on menossa mun ihanan kuuskymppisen äidin kanssa Iron Maidenin keikalle toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Oopperaa, hartiahuiveja ja jalkahoitoa. Kas kun ei puutarhaopasta. :D Ei niissä mitään vikaa ole, mutta antaa hassun kuvan. Tämän päivän kuuskymppiset oli nuoria aikuisia silloin kun AC/DC, Ozzy, Led Zeppelin, Skorpparit ja muut isot legendat oli in.
Mun ihana anoppi toivoi synttärilahjaksi Raskasta joulua -liput ja ne on menossa mun ihanan kuuskymppisen äidin kanssa Iron Maidenin keikalle toukokuussa.
Kaikki eivät ole wt-osastoa.
Sex and the Cityn Samantha eli Kim Cattrall on 60.
Lahjakortti johonkin liikkeeseen- jos tykkää lukea niin kirjakauppaan. Tai meette yhdessä syömään
parempaan ravintolaan jos on kulinaristi. Ei tavaraa,sitä taitaa noilla kymmenillä jo olla tarpeeksi!
Joku hemmottelulahja, koristelasia, kynttilöitä, elämyslahja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka väitti, että kaikki ovat wt-osastoa? Vai tarkoitatko, että mun anoppi tai äiti on koska pitävät myös mainituta musiikista? En tiedä mitä wt-sun mielestä on ja miten pitkälle sun ajatusmaailmassa musiikkimaku sen määrittelee, mutta jos haluat avartaa ajatusmaailmaasi niin, pilataan sun mielikuva kertomalla, että anoppini on kirurgi ja äitini lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä varsinkaan "mummo"-osastoa :D
Mun anoppi tykkää Marimekosta ja ollaan sieltä ostettu monta lahjaa. Minkä tyyppinen sun anoppi on? 60- vuotiaat on usein nykyisin tosi nuorekkaita ja upeita naisia.