Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luiden rutinat ja poksahdus

14.04.2006 |

Mulla öisin välillä rutisee tuolla alhaalla kun vaihdan kyljeltä toiselle. No se on ihan normaalia sitä mulla oli viime raskaudessakin. Mutta viime yönä olin unen pöpperössä kuulevinani poksahduksen. Onko muilla kokemusta tällaisesta äänestä? Mietin vaan että ei kai se voi tarkoittaa että lapsivesi olisi menossa? Mutta jos se olisi lapsivesi niin eikö sitä vettä pitäisi sitten tulla vähän väliä ulos? Mulla oli vähän kosteat alkkarit aamulla, mutta se nyt voi johtua valkovuodostakin. Soitin kyllä jo äitipolille ja he käskivät seurata tilannetta tuleeko vuotoa vai ei.

rv 19+4

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi eilen illalla sama juttu. Lannekipuni vuoksi otin särkylääkkeen ja kaveri pyöri kuin häkkärä monta tuntia ja sitten siellä naksahti kahdesti noin puolen tunnin välein. Naksahdus oli samanlainen kun ranteista ja nilkoista pääsee välillä, semmoinen nivel naksahdus. Palon korkeampi kuin itselläni, mutta niinhän siitä kokonsa mukaan tulisikin.

Ihmettelen samaa asiaa, tietääkö kukaan mikä se oli. Vedet eivät ole kuitenkaan menneet ja siitä on jo 14 tuntia.

S.C 39

Vierailija
2/3 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin internetistä ja löysin tämän sivun.

http://perheklubi.net/index.php?showtopic=23948

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan kylkeä kääntäessä tai makuulta noustessa. Ei vaarallista, löystyneiden siteiden vuoksi suoliluunivelet paukkaa. Mutta tuo kuvailemasi poksahdus kuulostaa aivan samalta kuin itselläni 3 vuotta sitten, vedet meni sillon. Olin kans sohvalla puoliunessa illalla, kun kuulin korvissa jonkinlaisen poksahduksen. Luulin että esikóinen kolautti itsensä sängyn reunaan tai jotain, nousin ja lähdin katsomaan, matkalla toiseen huoneeseen alkoi lapsivedet valua.