Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ramppaava kaveri

Vierailija
11.01.2018 |

Miehen kaveri on alkanut ramppaamaan meillä jatkuvalla syötöllä. Tänäänkin, kun ajoin pihaan niin kaverin auto seisoi taas pihassamme ja kun astuin sisään niin täällähän hän tavalliseen tapaansa röhnötti takki päällä sohvalla.

Minua ärsyttää. Haluan, että koti on paikka, jossa saa elää rauhassa ja kylään tullaan sovitusti tai vähintäänkin harvemmalla syklillä.

Olin aika vähäsanainen ja kireä, joten kaveri varmaan aavisti etten pitänyt hänen läsnäolostaan ja lähti aika pikaisesti pois. Sanoin miehelleni etten tykkää tästä ja hän on aivan ihmeissään kuinka outo olen ettei meillä saa kaverit käydä kylässä.

Ja toivotteli, että meillä on kyllä avoimet ovet kaikille ja hän ei ainakaan ala kieltää kaveriaan tulemasta meille. Ja kertoipa samaan syssyyn, että tämä kys. kaveri vuosia sitten käytännössä asui heillä (mies & ex) ja ei ollut mikään ongelma exälle. Tämä kaveri kuulemma makasi sohvalla heidän kotonaan, Kun mies saapui töistä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*toitotteli

Vierailija
2/3 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koti on miehesikin. Kuulostat äärimmäisen rasittavalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että teillä on niin eri näkemykset asiasta että olisi parempi asua eri osoitteissa... Minäkään en haluaisi että meillä jatkuvasti kävisi miehen (tai edes omia) kavereita sopimatta. Jos kävisi niin tietenkään en voisi kieltää jos mies haluaisi kaverinsa käymään jatkuvasti. Varmaa sitten muutettaisiin erilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi